Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

heta bilder fran oroligheter men vart vander jag mig?

Produkter
(logga in för att koppla)

zerihoun

Aktiv medlem
har lekt pressfotograf och forsokt fota sa mycket
som mojligt utan att aka fast har i ETIOPIEN. har nagra bra bilder men vart vander jag mig nu?

har mailat alla tidningar men har inte fatt
nagra svar. ser att alla anvander samma AP bilder. bbc och cnn ar kort!

nagon som har en kontakt el. tips?

: maria som tycker att fota ar det minsta hon kan gora nar folk runt omkring dor

Ingen aning. Du kanske skulle skriva ned några tankar, erfarenheter mm. runt det du upplevt så blir det kanske mer intressant
Bertil

Scanpix eller Pressensbild är de ställerna jag skulle vända mig till. Maila bilderna till dom så lägger dom upp dom i sitt arkiv så kan tidningarn titta på dom där. Alla tidningarna gör det så lätt för sig som möjligt och tittar alltid i bildbyroernas arkiv först och det är bara om det inte finns något där som dom köper från en privatperson.

Skriv

Bildbyrå svängen är en hållnig. Men vill du framföra ett budskap om det du upplevt försök skriv en artikell.Det är oftast lättare att sälja text och bild, än bara bilder eller text.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar