Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Hemsidekritik - TaigaVision
- Trådstartare MagnusC
- Start datum
Andreas Hansson
Avslutat medlemskap
Jag tycker den såg bra ut, mycket proffsig! Har du programmerat själv eller har du använt något speciellt program?
Niclasfoto
Avslutat medlemskap
Bra bilder Magnus, men det var ju allt annat æn ngn nyhet Høgsta klass.
Det jag spontant tænkte på var att många av bilderna på fjællrævsungarna var vældigt lika i uttryck. Kanske fångar du betraktaren/besøkaren lite bættre och mer effektivt med ett mer selektivt urval.
Jag tænkte också på att bjørnbilderna kanske med førdel hade kunnat varit under en och samma thumbnail. Jag kikade igenom de tre bjørnkategorierna (under "favoriterna") och det var samma bjørnbilder i alla tre.
Det var ngr tankar från mig.
Hoppas sidan och professionen slår væl ut Magnus!
Med sådan kvalitet på bilderna så saknas nu bara ytterligare framgång!
MVH Niclas,
Det jag spontant tænkte på var att många av bilderna på fjællrævsungarna var vældigt lika i uttryck. Kanske fångar du betraktaren/besøkaren lite bættre och mer effektivt med ett mer selektivt urval.
Jag tænkte också på att bjørnbilderna kanske med førdel hade kunnat varit under en och samma thumbnail. Jag kikade igenom de tre bjørnkategorierna (under "favoriterna") och det var samma bjørnbilder i alla tre.
Det var ngr tankar från mig.
Hoppas sidan och professionen slår væl ut Magnus!
Med sådan kvalitet på bilderna så saknas nu bara ytterligare framgång!
MVH Niclas,
magnus.h
Aktiv medlem
Tycker den var rätt snygg faktiskt.. gillar den grå färgen som bakgrund till bilderna.
Bra att det är lätt att bläddra mellan bilderna (och vilka bilder sen)!
Den enda "missen" jag kunde hitta var att texten längst ner på sidan (copyright, tfn, mail) tycktes bli slumpmässigt placerad i höjdled om man ändrade thumbs/page..(?)
Bra att det är lätt att bläddra mellan bilderna (och vilka bilder sen)!
Den enda "missen" jag kunde hitta var att texten längst ner på sidan (copyright, tfn, mail) tycktes bli slumpmässigt placerad i höjdled om man ändrade thumbs/page..(?)
harryett
Aktiv medlem
Aningens seg sida.. det kan bli irriterande när det gäller sidor i den stilen men i ditt fal är det inte allvarligt
riktigt snygg och smakfull sida med bra färgtema (eller s/v -tema ;D)och dessutom bilder som passar bra till färgtemat
jag gillar den!
en bra grej är också att du har använt en lite mer avancerad "contact"-funktion.. det är så oproffsigt när man trycker på "contact" på vissa andra sidor och det som händer är att de lagt en mailto på länken så man bara får upp ett irriterande fönster från mailprogramet..
bra jobbat!
riktigt snygg och smakfull sida med bra färgtema (eller s/v -tema ;D)och dessutom bilder som passar bra till färgtemat
jag gillar den!
en bra grej är också att du har använt en lite mer avancerad "contact"-funktion.. det är så oproffsigt när man trycker på "contact" på vissa andra sidor och det som händer är att de lagt en mailto på länken så man bara får upp ett irriterande fönster från mailprogramet..
bra jobbat!
christian veltman
Aktiv medlem
Bra,snygg och lättnavigerad.
Laddar snabbt.
Laddar snabbt.
brutusostling
Aktiv medlem
Flott!
Urtjusig hemsida. Och som jag sagt tidigare: kanonfina bilder!!
Haelsning fraan Sydafrika -- laengtar hem till snoen faktiskt
Brutus
Urtjusig hemsida. Och som jag sagt tidigare: kanonfina bilder!!
Haelsning fraan Sydafrika -- laengtar hem till snoen faktiskt
Brutus
Arctic
Aktiv medlem
Efter alla snälla kommentarer så kommer jag...
1) Varför är sidan gjord för en 14 tums skärm? Med en upplösning på 640x480 kanske tom? Det var lääänge sedan de var normala storlek på en skärm.
2) Den öppnar ett nytt fönster när man vill se på någon bild. Det finns det ingen anledning att göra. Det finns ju gott om plats eftersom punkt 1...
3) Den validerar inte som någon standard.
4) Du använder två kakor utan att redogöra för detta på din webbplats. Detta skall göras enligt lag.
5) Det går att visa 40 tumnaglar som då förstorar ytan. Det borde gå att... punkt 1 igen...
Annars så var den ok. Trevlig att se på och väl valda färger.
1) Varför är sidan gjord för en 14 tums skärm? Med en upplösning på 640x480 kanske tom? Det var lääänge sedan de var normala storlek på en skärm.
2) Den öppnar ett nytt fönster när man vill se på någon bild. Det finns det ingen anledning att göra. Det finns ju gott om plats eftersom punkt 1...
3) Den validerar inte som någon standard.
4) Du använder två kakor utan att redogöra för detta på din webbplats. Detta skall göras enligt lag.
5) Det går att visa 40 tumnaglar som då förstorar ytan. Det borde gå att... punkt 1 igen...
Annars så var den ok. Trevlig att se på och väl valda färger.
Oskar-Z
Aktiv medlem
Denna hemsida är helt perfekt tycker jag
Inget behöver fixas eller så.
Väldigt fina Vildmarksbilder Farcinerande!