Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Hemsida

Produkter
(logga in för att koppla)
Jag har använt B-one till min hemsida ett par månader, och alla små problem löser chatsupporten som är online så gott som alltid. (tom julafton). De svarar alltid snabbt också.

Visst kan det säkert vara segt om man har stora filer och tusentals besökare och samtidigt betalar lite, men jag har aldrig märkt av någon seghet på min sida.

Jag kan bara hålla med tidigare talare angående B-one.
Fungerar ypperligt.
Jag kör fn. 4 webplatser hos dom och det fungerar perfekt. I min mening är det snabbt och lättadministrerat. Dessutom ingår det hur många subdomäner du vill och hur många epostalias du vill.
Det finns dock dom som har eller har haft problem med B-one, troligen i samband med uppsägningar och flytt av sidor, men läser man deras villkor och är införstådd med dom tror jag inte att det ska krångla till sig

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar