Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Helt omöjligt med kameraväskor!
- Trådstartare Flaggskepp
- Start datum
The Tor
Aktiv medlem
Crumpler Daily (finns i flera storlekar) funkar så. Det är en vanlig axelväska men den har en extra rem som gör att väskan sitter mer stabilt på ryggen.Frolicc skrev:
Jag söker alltså en stabil axelväska som är "låst" på ryggen, men samtidigt går att svinga fram på magen och ta utrusting.
lawe
Aktiv medlem
Jag kör med Crumpler Daily Large och är helnöjd. Har normalt med mig Nikorr 17-55 och 70-300 och har batterigrepp på kamperan. Utöver detta blir det SB800-blixten och lite annat pyssel. Eventuellt en notebook också. Rätt rymlig alltså.
Funderar dock på att köpa en mindre väska också typ slingshot för att ha i slalombacken.
Det finns nog inte en väska som passar för alla situationer.
Funderar dock på att köpa en mindre väska också typ slingshot för att ha i slalombacken.
Det finns nog inte en väska som passar för alla situationer.
Frolicc
Aktiv medlem
Hur är Crumpler Daily jämfört med slingshot modellerna i stabilitet? om man så att säga sitter på en cykel?
En budväska sitter ju rätt högt tack vare att man spänner åt axelremmen så den klarar ju crasher rätt bra.
Jag vill trycka ned Systemkamera (helst med batterigrepp), blixt, två extra och ett monterat objektiv. Lite småkrafs som laddare är bra om det går att trycka ned också. Plånka och mobil.
En budväska sitter ju rätt högt tack vare att man spänner åt axelremmen så den klarar ju crasher rätt bra.
Jag vill trycka ned Systemkamera (helst med batterigrepp), blixt, två extra och ett monterat objektiv. Lite småkrafs som laddare är bra om det går att trycka ned också. Plånka och mobil.
joppis
Aktiv medlem
Köpte en LowePro Mini Trekker AW igår och den fungerar även med lite längre teleobjektiv monterat på kameran. I mitt fall 40D + 400mm f/5,6 L USM.
Foto på all utrustning nedpackad finns här.
Foto på all utrustning nedpackad finns här.