Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Helsingborgs svar på - Skall vi hjälpa varandra att våga plåta folk på stan...?
- Trådstartare HockeJ
- Start datum
agge28
Aktiv medlem
Carina G skrev:
Underbara bilder, Agneta och från min favoritplats här på jorden.
Jag följer era turer och hoppas att jag får tillfälle att följa med någon gång.
Mvh Carina
Tack Carina.
Visst är det en underbar plats.
Mvh Agneta
Arne S
Aktiv medlem
Hej på er!
Jag är ute i god tid, jag vet. Eller? Men för att ge en bra chans att planera in en träff så "tjuvstartar" jag...
Vad tror ni om att kasta sig in i Helsingborg under julstöket? Vi kanske kunde dra in ett gäng under julhandeln och plåta lite tomtenissar och andra fantasifigurer, intressant?
Ni som är intresserade kan väl skriva in er här, förslag på lämplig dag/helg är också tacksamt. Jag har själv lite osäker planering för tillfället, så jag avvaktar vad gäller tiden...
1. Arne Svensson
Jag är ute i god tid, jag vet. Eller? Men för att ge en bra chans att planera in en träff så "tjuvstartar" jag...
Vad tror ni om att kasta sig in i Helsingborg under julstöket? Vi kanske kunde dra in ett gäng under julhandeln och plåta lite tomtenissar och andra fantasifigurer, intressant?
Ni som är intresserade kan väl skriva in er här, förslag på lämplig dag/helg är också tacksamt. Jag har själv lite osäker planering för tillfället, så jag avvaktar vad gäller tiden...
1. Arne Svensson
agge28
Aktiv medlem
Hej på er!
1. Arne Svensson
2. Agneta Johansson
1. Arne Svensson
2. Agneta Johansson
BIF-BigFoot
Aktiv medlem
Det låter kul...
Jag ångrade att jag inte hade kameran med mig när jag var på julskyltningen i fjol.. så det får man ju se till att ha i år..
Har inget direkt fölrslag till dag... enda jag kan säga är att dessa dagar kan jag inte annars är det nog inga problem
9-11 Dec så är jag i London och jagar tomtar =)
1. Arne Svensson
2. Agneta Johansson
3. Bo Hansson
Jag ångrade att jag inte hade kameran med mig när jag var på julskyltningen i fjol.. så det får man ju se till att ha i år..
Har inget direkt fölrslag till dag... enda jag kan säga är att dessa dagar kan jag inte annars är det nog inga problem
9-11 Dec så är jag i London och jagar tomtar =)
1. Arne Svensson
2. Agneta Johansson
3. Bo Hansson
Pelle9
Medlem
Re: Ja
Lindak skrev:
Jag är intresserad, så får vi se om tiden passar sen men änsålänge är jag inte speciellt uppbokad.
1. Arne Svensson
2. Agneta Johansson
3. Bo Hansson
4. Linda Kvist
5. Per-Olof Andersson
Jeppe
Aktiv medlem
Pst... http://www.fotosidan.se/forum/showthread.php?s=&threadid=49486
Titta in och bli medlemmar så missar man inget.
Arne S
Aktiv medlem
Jeppe skrev:
Pst... http://www.fotosidan.se/forum/showthread.php?s=&threadid=49486
Ok, har reggat mig där nu. Tycker det verkar vara ett bra initiativ.
Jeppe: Hur är tanken med sfs? Skall den på sikt ersätta denna tråden eller blir det två parallella (stavning?) verksamheter?
Oavsett vilket, vi kör vidare med anmälningar till julfotot här för att det inte skall bli några missar. Ok?