Annons

Hat?

Produkter
(logga in för att koppla)

Falumas

Aktiv medlem
Är inte inte hatar ett väldigt starkt ord? Hat är enligt mig illatyckande så starkt att det tar över som drivkraft?

Vi hatar verkligen också när Fotosidan är nere, vilket den är just nu, och vi jobbar därför på att sidan skall komma upp så snart det bara går.

Jag hatar i alla fall inte när Fotosidan är nere, men det är lite irriterande.

/Karl

det är ett väldigt starkt ord, om man verkligen hatar något är det egentligen väldigt mycket allvarligare än om man bara ogillar det.

MEN... jag vet ett som kanske är ännu starkare. Som jag hörde i Norge. Det var en utrustning jag pillade lite på också kom en norrman och sade "oj! akta så du inte ödelägger den!" :) haha, det kallar jag starkt. Det är det sista stadiet av förstörelse, strax efter total förintelse :)

Hat är när man ogillar något såpass mycket att det är sjukligt. Hat är något som går utanför logiken.

Webmaster: fel val av ord. Nästa gång blir det nåt bättre val av uttryck.
Kika på vad Classe säger: www.clasohlson.com/fotosidan

Hat är när man ogillar något såpass mycket att det är sjukligt. Hat är något som går utanför logiken.

Webmaster: fel val av ord. Nästa gång blir det nåt bättre val av uttryck.
Kika på vad Classe säger: www.clasohlson.com/fotosidan

Hur man uttrycker sig är viktigt, Classes humoristiska ton fungerar bättre än rena översättningar från engelska. Det bästa vore förstås om vi helt slapp hatet och att webbgänget kunde fika vidare ;-)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar