Ni får mig att låta som en idiot men jag tror det var ett missförstånd från första början!
Mail 1 som kom 11 september 18.02:
Hej,
du får detta mail därför att du laddat upp bilder till Fotosidan Magasin.
** Bråttom bråttom!! **
Vi påminner om att vi behöver ha en bild på dig som är högupplöst. Det kan vara den bilden som är i din profil idag, men det kan även vara en annan. Den skall vara stående och ca 600-1000 pixels hög. Välj gärna en ansiktsbild.
Du laddar upp din bild här, vid 'Porträtt till Fotosidan Magasin.
http://www.fotosidan.se/member/profile.htm?_tab=portraittab
Vi ber om ursäkt för besväret och tyvärr är det dessutom bråttom. Vi behöver din bild senast tisdag 12 september kl. 20.00.
Vid problem med uppladdning går det bra att maila direkt till
[email protected]
Vänligen
Fotosidan Magasin
Min fråga:
Hej, vad nu då, gäller inte min bild som jag har eller?
Ert svar:
Hej,
Om du syftar på din profilbild på Fotosidan så är det endast en lågupplöst bild, ingen som fungerar för att tryckas i en tidning.
Mvh Erik
Min fråga:
Varför ska min bild tryckas i tidningen?
Ert svar:
Hej igen,
du har laddat upp en bild motivkategorin Analogt för att få möjligheten att få utvecklande bildkritik från en proffsfotograf. Är det inte du som laddad upp den eller om du inte samtycker till detta så vänligen bortse från vår förfrågan.
Mvh Erik
(Och där fattade jag tydligen fel och trodde det var en av de analoga bilder jag skickat in som var något galet med)
Min fråga:
Jo det har jag säkert men jag ser ju inte vad jag laddat ner och vilken bild du menar? Jag skickar in så många bilder...
men jag förstår inte, på mailet låter det ju som ni vill ha en profilbild på mig??
Hej,
du får detta mail därför att du laddat upp bilder till Fotosidan Magasin.
** Bråttom bråttom!! **
Vi påminner om att vi behöver ha en bild på dig som är högupplöst. Det kan vara den bilden som är i din profil idag, men det kan även vara en annan. Den skall vara stående och ca 600-1000 pixels hög. Välj gärna en ansiktsbild.
Du laddar upp din bild här, vid 'Porträtt till Fotosidan Magasin.
http://www.fotosidan.se/member/profile.htm?_tab=portraittab
Vi ber om ursäkt för besväret och tyvärr är det dessutom bråttom. Vi behöver din bild senast tisdag 12 september kl. 20.00.
Vid problem med uppladdning går det bra att maila direkt till
[email protected]
Och sen fick jag inget mer svar.......snacka om förvirrad.......???
Nu vet jag inte vad ni heller menar vart jag ska ladda upp en bild till och hur stor den ska vara? Den bild jag har som profilbild är ju 1,56 MB, räcker inte det? Och när jag försöker ladda om den så säger en röd text att den är för stor???? Nej, jag ger upp, jag kan inte mer nu..............suck