Lintott
Aktiv medlem
Hej,
du får detta mail därför att du laddat upp bilder till Fotosidan Magasin.
** Bråttom bråttom!! **
Vi påminner om att vi behöver ha en bild på dig som är högupplöst. Det kan vara den bilden som är i din profil idag, men det kan även vara en annan. Den skall vara stående och ca 600-1000 pixels hög. Välj gärna en ansiktsbild.
Du laddar upp din bild här, vid 'Porträtt till Fotosidan Magasin.
http://www.fotosidan.se/member/profile.htm?_tab=portraittab
Vi ber om ursäkt för besväret och tyvärr är det dessutom bråttom. Vi behöver din bild senast tisdag 12 september kl. 20.00.
Vid problem med uppladdning går det bra att maila direkt till [email protected]
Vänligen
Fotosidan Magasin
När jag sedan undrar vad det är så får jag ett konstigt svar och sen när jag frågade igen så fick jag inget svar och nu är det försent!????
Kan någon förklara vad detta var? Jag fick en förklaring på att jag skickat in en analog bild men vilken då och det var ju inte det mailet handlade om, utan profilbild? Var ska den användas?
Inget svar???? Tack!
du får detta mail därför att du laddat upp bilder till Fotosidan Magasin.
** Bråttom bråttom!! **
Vi påminner om att vi behöver ha en bild på dig som är högupplöst. Det kan vara den bilden som är i din profil idag, men det kan även vara en annan. Den skall vara stående och ca 600-1000 pixels hög. Välj gärna en ansiktsbild.
Du laddar upp din bild här, vid 'Porträtt till Fotosidan Magasin.
http://www.fotosidan.se/member/profile.htm?_tab=portraittab
Vi ber om ursäkt för besväret och tyvärr är det dessutom bråttom. Vi behöver din bild senast tisdag 12 september kl. 20.00.
Vid problem med uppladdning går det bra att maila direkt till [email protected]
Vänligen
Fotosidan Magasin
När jag sedan undrar vad det är så får jag ett konstigt svar och sen när jag frågade igen så fick jag inget svar och nu är det försent!????
Kan någon förklara vad detta var? Jag fick en förklaring på att jag skickat in en analog bild men vilken då och det var ju inte det mailet handlade om, utan profilbild? Var ska den användas?
Inget svar???? Tack!