Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Har hon rätt att sälja bilder?

Produkter
(logga in för att koppla)
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Det är enligt mig inte friskt att göra så, en människa är alltid mer värd en ett djur.

Människan är också ett djur, jag har mer medlidande med s.k djur än med människor. Om jag var tvungen att välja mina hundar eller ett random kriminellt slödder från förorten så är valet super enkelt!

Nazist-facister, vegan-talibaner och liberala förnufts-ivrare må tycka att det är bättre att ge mat till en tränad bomb-hund än till en sjuk människa, jag är deras åsikts fiende.

Så ca 1 miljard Hinduer är alltså sinnessjuka?

/K

Ja om dom omsätter det i praktisk handling och därför äter varandra istället för djur, så är det sinnessjukdom.

Äter verkligen hinduer inte kött? edit: djur-kött menar jag.

Eller menar du att om en hindus barn slår en hund så att hunden angriper barnet så räddar hindun hunden och inte barnet? Det låter inte friskt att ha en sån tro.

Senast ändrad:
Nazist-facister, vegan-talibaner och liberala förnufts-ivrare må tycka att det är bättre att ge mat till en tränad bomb-hund än till en sjuk människa, jag är deras åsikts fiende.

Tuffa ord du slänger dig med nazist-facist, vegan-taliban??? :)

Precis som man skjuter av sjuka djur bör man skjuta av sjuka människor. Om man går ett steg längre så kan vi säkert minska jordens befolkning med 30% vilket vore bra för både planeten och mänskligheten.

Ja om dom omsätter det i praktisk handling och därför äter varandra istället för djur, så är det sinnessjukdom.

Äter verkligen hinduer inte kött? edit: djur-kött menar jag.

Nej rättroende Hinduer äter inte kött.

Vad menar du med: "Ja om dom omsätter det i praktisk handling och därför äter varandra"??
Menar du att Hinduer är kannibaler bara för att dom likställer alla levande väsen?

/K

Nej rättroende Hinduer äter inte kött.

Vad menar du med: "Ja om dom omsätter det i praktisk handling och därför äter varandra"??
Menar du att Hinduer är kannibaler bara för att dom likställer alla levande väsen?

/K

Nä jag frågar dig, du verkar ju veta.

Men ja om en hindu ellr annan troende ser sig så from att han hellre äter upp en människa än ett djur, så tycker jag den människan borde spärras in på anstalt.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar