Annons

Handlovsrem

Produkter
(logga in för att koppla)

elrohir

Aktiv medlem
Någon som vet var man kan köpa handlovsremmar??
jag har en Nikon D200 som jag skall ha den till..

Gärna en som funkar tillsammans med batterigrepp också.

Ser fram emot olika förslag.
 
Den sista typen jag är ute efter men kanske i lite bättre kvalitet, £1,49 känns inte som en kvalitet sak ;)
 
Jonas, har du tittat å Nikons egen? Jag har en till min D-50 och kommer alltid att använda den. Den kostar aningen mer än exemplen Max gav, men jag gissar att den är bättre. Huruvida den passar till D200 med batterigrep vet jag inte.

Per.
 
elrohir skrev:
Den sista typen jag är ute efter men kanske i lite bättre kvalitet, £1,49 känns inte som en kvalitet sak ;)

Ja, det är kanske t.o.m för billig för att testa!
Man kan ju behålla beslagen, köpa ett stycke skinn och sy sitt eget fodrade skydd. Jag vet inte hur Nikons egna ser ut?

Appropå priset så slutar man aldrig att förvånas över priserna från grejor tillverkade i Kina.

När andra har importerat och laggt på 500% så är det OK, men när man själv kan köpa till vrakpriser så blir man misstänksam... Strange!
 
Jag hittade precis Nikons AH-4 och funderar på den, men 995 + frakt, någon som vet var man kan hitta den billigt??


En handlovsrem används för att avlasta handen och att ha som en säkerhet när man fotograferar.
 
Första jag länkade till är en copy på Nikons AH-4
Pris 208,52 SEK enl Forex dagskurs. Är det föör billigt kan jag köpa den till dig, och lägga på ett par hundra ;)
 
Den har en onödig (ur mitt tycke) rem till handleden som jag inte vill ha. ;)

Maxieboy skrev:
Första jag länkade till är en copy på Nikons AH-4
Pris 208,52 SEK enl Forex dagskurs. Är det föör billigt kan jag köpa den till dig, och lägga på ett par hundra ;)
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.