Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Handla från DigitalRev

Produkter
(logga in för att koppla)
Har inte gjort det själv, men tydligen har dryga två tusen andra gjort det och varit nöjda. Du kan nog vara lugn och shoppa på....
 
Hittade DigitalRev när jag satt och kollade på ebay. Dom har väldigt billiga objektiv där, t.ex. sigma 70-200 för ca 5200 plus frakt. Samma objektiv kostar på cyberphoto 7999:-
Även andra objektiv verkar ha väldigt bra pris.
Ingen som handlat därifrån och vet om det funkar smidigt?

www.digitalrev.com
 
Beställde en canon 16-35 ifrån dem...funka hur smidigt som helst...inga som helst problem..kan varmt rekommendera dem
 
Blev lite sugen på en 70-200/2,8L IS

Hur är det med tull, det verkar som att varan skickas från hong-kong.

This is a special 'We pay the import fee if there is any' auction. £904.99 plus P&P is all you ever need to spend in order to own this camera. Any import tax/duty/fee charged will be reimbursed by us in full, upon producing a custom receipt. The import tax is normally collected by the delivery driver on the door. Please keep the receipt and the custom fee sticker for reimbursement. Just post/fax/scan and email your custom receipt to us, and will we pay you the total amount on the receipt within 24 hours!

*This offer apply to this auction only. This offer is for UK residents only.

Det ser ut som att jag riskar att åka på tull, endast folk från "UK" blir kompenserade vid eventuell tull.

Ni som har beställt berätta gärna hur snabb paketet kom och total pris.
 
Jaha, Adam kanske kan berätta mer om hur det funkar? Fick du betala någon tull avgift? Jag hade inte en tanke på detta då affären ligger i England.
 
Mailade och hörde hur det låg till med vart ifrån de skeppar egentligen.

"Thank you for your mail.

The item we are selling are shipped from Hong Kong directly via EMS or UPS,
normally it will take 2-5 working days for delivery.

If you have any other questions, please feel free to contact us."

Alltså skickar de ifrån HK, antar det som anligt är si sådär 50/50 om man åker på tull eller inte.

/H
 
Jag slapp faktiskt betala tull..kanske bara tur..vet att det finns de som skickar paket som gåva..då slipper man både tull och moms..kontakta digitalrev för upplysningar
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.