ANNONS
Annons

Hästfolk

Produkter
(logga in för att koppla)

Larsdotter

Aktiv medlem
Var det nån som var på Klums föreläsning på Arenan? Som vanligt glömde jag bort att fixa plats, hade helt klart varit kul att höra.

Men, utställningen står ju på naturrum ett tag till, och dit måste jag ju ta mig! Är det nån som vill hänga på? Vore kul om vi kunde ta en miniträff samtidigt, spatsera runt och kommentera den utmärkta skärpan, färgernas djup och uttrycket som är mer häpnadsfullt för varje bild! Sånt är inte lika kul ensam:)

Jag vill och drömmer om tiden...
Hoppas få in den, men tvivlar. Hur länge pågår den?

(Men lunch i morgon ringer jag om uder kvällen.)

Var på både och i lördags, utställningen var ganska tam tycker jag. Föreläsningen var mycket bra, bilderna tyckte jag krävde sin berättelse för att bli riktigt bra.

Jag hänger gärna på! Hur länge hänger bilderna uppe? Klums bilder vill jag inte missa, så har du något förslag på datum och tid så... kanske blir det lättare för alla att ta ställning då också? För det där med en miniträff låter ju också intressant, under förutsättning att WFS obligatoriska fika finns med på dagordningen.

På söndag är sista chansen...

..och då tänkte jag ta med Pontus för att kolla in utställningen. Kanske fler som inte hunnit dit än som vill med då?

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar