Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Här finns D70 med original glugg

Produkter
(logga in för att koppla)
Kim, hur mycket pröjsar canon dig varje månad för att hela tiden göra reklam för deras prylar? ;)

Magnus77 skrev:
Men Kim: Om en 300D är en Skoda i bilvärlden - vad är då Nikon CoolPix 2100? (Jag vill inte ens börja tjata om kameror i 400-1300kr-klassen)
Då är Coolpix 2100 en cykel.
Joppe skrev:
Kim, hur mycket pröjsar canon dig varje månad för att hela tiden göra reklam för deras prylar? ;)
De betalar knappast någon som brukar rekommendera D70 framför 300D, Tamron 28-75/2.8 framför Canons 24-70/2.8L, Konica Minolta A-1/A-2 framför Pro 1, Sigma 70-200/2.8 EX HSM framför Canons 70-200/2.8L, Sigma 105 EX framför Canon 100 USM, Sigma 14/2.8 EX HSM framför Canons 14/2.8L..

Jag rekommenderar de grejerna jag finner bäst (i förhållande till pris)...oavsätt märke.

Senast ändrad:
jag kanske ska börja göra mina smileys i fetstil istället... kanske öka storleken också...

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar