Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Hähnel Batterigrepp, Trasigt? Lämna tillbaka?

Produkter
(logga in för att koppla)

Extr3me

Aktiv medlem
Det är så att för någon dag sen märkte jag att batterigreppet beter sig som den vill.. Går inte att stänga av, även fast man vider till "off" så går det att använda den, spelar ingen roll, knappen eller utlösaren..
Är det nått att gnälla över? Elr är jag för petig?
Det är ju inte så jätte länge jag har haft den så.. Måste bara hitta kvittot innan jag kan gnälla..
Men borde jag göra det?

(Vet inte om det här är den rätta delen,Men jag prövar)

Jag kommer inte riktigt ihåg när jag köpte det..
Men kameran är köpt i feburari och jag köpte greppet EFTER det..
Så det är ju inte gammalt alls..
Skulle kanske ha lagt lite mer pengar på Canons...

Jag kommer inte riktigt ihåg när jag köpte det..
Men kameran är köpt i feburari och jag köpte greppet EFTER det..
Så det är ju inte gammalt alls..
Skulle kanske ha lagt lite mer pengar på Canons...

Reklamera! Och utan att gnälla, så kommer du förhoppningsvis få en respons som du tycker är bra för dig.

Michael - Reklamerar det mesta -

Jo, givetvis menade jag utan att gnälla.. Säga till eller bara gå tillbaka och säga att det inte funkar..

Dåligt ordval av mig

Någon som vet om företag kan se om man har handlat hos dom?

Hittar inte kvittot, såklart.. *Irriterad*

beror på, har du handlat mot faktura eller postförskott så borde dom kunna se detta. ring och kolla.

Om du betalt med internetbank duger det säkert att ta med ett kontoutdrag.

Borde kunna funka med kort med, mer osäker på det dock.

Har man kort och internetbank ska det vara hur enkelt som helst att hitta utdrag på gjorda köp.

Har man inte nätbank får man väl ta det med den bank man har gm besöka ett kontor, antar dom vill ha leg för att rota i någons köplistor...

Sen kan säkert butiken ta fram originalkvittot i sitt system bara de får köpets datum.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar