Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Häftig och Begeistrad
- Trådstartare Helena
- Start datum
Bjelkengren
Aktiv medlem
Vad säger du?
Det här får du nog utveckla mer. Vadå på norska?
Det här får du nog utveckla mer. Vadå på norska?
Firmafest på en oljerigg?Bjelkengren skrev:
Vadå på norska?
Jöörgen
Guest
Jag kan inte mer än hålla med Heléna. Det är en fantastiskt varm film som gick upp för ett halvår sedan. Jag kan tänka mig att den har sommarrepriserats på de smala biograferna... Passa på!
När vi ändå pratar film så kan jag meddela att Mulholland Drive (Lynch) äntligen gått upp i Sverige (ett år efter premiären). Det är kanske inget nyskapande mästerverk men som alltid är det snyggt foto och Lynch är i högform. Det vill säga att lynchianerna trivs och resten av publiken är förvirrad.
När vi ändå pratar film så kan jag meddela att Mulholland Drive (Lynch) äntligen gått upp i Sverige (ett år efter premiären). Det är kanske inget nyskapande mästerverk men som alltid är det snyggt foto och Lynch är i högform. Det vill säga att lynchianerna trivs och resten av publiken är förvirrad.
dig
Aktiv medlem
Häftig och begeistrad är mycket bättre än dokumentären om buena vista social club. Enda kritiken jag har emot den är att det är lite väl långa scener med arrangerad körsång. Men en dokumentärfilm med gamla människor kan sällan bli dårlig...
Jag återkommer med datum när min dokumentär sänds på svt, troligen i höst nån gång. Då kan du få kritisera den.
Jag återkommer med datum när min dokumentär sänds på svt, troligen i höst nån gång. Då kan du få kritisera den.