Annons

Gummituta till dimage 7i, 7hi, A1 etc

Produkter
(logga in för att koppla)
Jag hänger gärna på med tre, en till min D7 o en i reserv o en till en polare, nångång kanske den blir utsliten, men observera att den har aldrig nånsin ramlat av!

Ska vi posta kulor till dej, e väl bara att pula ner några Selmor i ett kuvert o posta...

Lägg märke till att samma tuta passar till många kameror, det här är nåt som inte bara Minoltaägare kan hänga på!

/kg, som satsar stort


PS! när jag beställde första gången fick jag "special price" när jag köpte två samtidigt, se till att du får ett bra pris när du bokar så många, eventuell profit kan du köpa glass för tycker jag ;-)
 
Senast ändrad:
Hoppsan det rann in svar lite fort tyvärr har jag bara tre över så
Lotta Larsson
Johan Rosenkvist
Anders Tedeholm

Får en var sin eftersom ni var de första som sa att ni ville ha en. Vi kan göra upp när jag fått tutorna.
Jag hittade nämligen $40 i min skrivbordslåda han ville först ge mig 3 för $35 eller 4 för $45 men då sa jag att jag nöjde mig med en. Då var han snabb att svara att det gick bra att skicka $40 så skulle han skicka 4.

Johan
 
Senast ändrad:
aha... fick uppfattningen att du inte beställt än... nåja, jag får hålla hårt i min enda... D7:an är praktiskt taget oanvändbar utan tuta när man vant sej vid den... Det tar en timma eller två, sen är man fast.

Håll stadigt i okularet när ni trär på gummit ;-)

/kg, som ska leta dollar i lådan
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.