Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Gummi till D2H

Produkter
(logga in för att koppla)

fredrik_hedman

Aktiv medlem
Tjo!
Har nästan precis fått hem en beggad d2h och ska testa så mycket som möjligt nu ;)
Men gummit på minneskorts luckan fattas. Vart kan jag köpa det tro?

Kan även passa på att fråga om skyddet för displayen och ögonmussla.

Tack ska ni ha! ;)

De ligger väl på ca 15 000 beggade om de inte är hårt presskörda. Att gummit lossnar är vanligt

Jag köpte min D2H i mycket fint skick för 15.000 så det låter som ett rimligt pris. Rapporterar just från skyttegravarna -- är på Arvikafestivalen och plåtar i spöregnet. Kameran funkar väldigt bra, dessutom kommer många fram och vill bli fotograferade och det är kul.

l-malmqvist skrev:
Rapporterar just från skyttegravarna -- är på Arvikafestivalen och plåtar i spöregnet. Kameran funkar väldigt bra, dessutom kommer många fram och vill bli fotograferade och det är kul.

Min chefredaktör ville att jag skulle åka på Arvika, låter som n tur att man slapp det. Förra årets blöta Hultsfred får räcka för ett tag.

l-malmqvist skrev:
Jag köpte min D2H i mycket fint skick för 15.000 så det låter som ett rimligt pris. Rapporterar just från skyttegravarna -- är på Arvikafestivalen och plåtar i spöregnet. Kameran funkar väldigt bra, dessutom kommer många fram och vill bli fotograferade och det är kul.

Hehe.. Tur att du har en D2H då som tål regn.

ANNONS
Köp Fujifilm GFX100S II hos Götaplatsens Foto