Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Gratis Hdr

Produkter
(logga in för att koppla)

madsochmarja

Aktiv medlem
Är dett nån som känner till et gratis hdr program som funkar, jobbar med photoshop cs/ lightroom och vill så gärna prova att göra lite hdr, men har inte plånbok till dom stora.
Tack
Mads Alexander
 
Och med frågan om jag vill ha något gratis, ja jeg är ung, fattig och behöver att lära mig, när jag har fått ett rigt företag väljer jag jo den software jag känner, och inte nog med dett med så ligger väl hella andan i web 2.0 i att dela med sig, och der finns massor med programörer som vill vissa hur coola dom är, jag testar gerna:)
 
Ang. FREEWARE

Jo jag känner till att det finns freeware och tycker det är helt fantastiskt med alla som så generöst delar med sig både av kunskap och div. självsnickrade program.

Men att utgå ifrån att det borde finnas nåt gratis är lite för mycket tycker jag.
Photomatix erbjuder ju dig och alla andra att prova gratis.
Kostar väl c:a 750 spänn att sedan köpa produkten
 
Re: Ang. FREEWARE

Enicar skrev:
Jo jag känner till att det finns freeware och tycker det är helt fantastiskt med alla som så generöst delar med sig både av kunskap och div. självsnickrade program.

Men att utgå ifrån att det borde finnas nåt gratis är lite för mycket tycker jag.
Photomatix erbjuder ju dig och alla andra att prova gratis.
Kostar väl c:a 750 spänn att sedan köpa produkten

Kan inte se att mads selvig utgått från det, utan ställt frågan om det är någon som känner till ett sådant program.Tycker det hamnar lite ifrån det ämne som frågan gällde.
 
Köpte cs på blocket och lightroom fick jag skrapa ihop till, och om du vill veta har jag också en powerbook 17tums och en pentax k10d, nått som inte var lätt för mig att skaffa och okcå oraken till att jag inte kan slösa med pengar, vill ju bara prova på hdr och se om dett är användingsbart, men vill också kunna leverera bilder, ex, klassbilder jag tar för skolan gratis med et gratis program.
Sluta och bits:)
 
Hej Urban

Mads fick tips om Photomatx som ju går att testa som han sa att han ville.
Sen skrev han ganska tydligt att han gärna ville ha nåt gratis och att det var konstigt att det inte fanns.

Det får du tolka hur du vill.Du har ju i alla fall gett honom tips om gratisprogram så då är ni väl nöjda, både Mads och du. Och jag är inte missnöjd för att det finns gratisprogram
 
Re: Hej Urban

Enicar skrev:
Mads fick tips om Photomatx som ju går att testa som han sa att han ville.
Sen skrev han ganska tydligt att han gärna ville ha nåt gratis och att det var konstigt att det inte fanns.

Det får du tolka hur du vill.Du har ju i alla fall gett honom tips om gratisprogram så då är ni väl nöjda, både Mads och du. Och jag är inte missnöjd för att det finns gratisprogram
Ok. Tycker bara inte det finns anledning att påpeka att han vill att det ska va gratis.Men strunt samma,finns ingen anledning att hacka på varandra.Hoppas att programmet funkar.Ha de gött!
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.