Annons

>> gratis färgutskrift av digitalbild

Produkter
(logga in för att koppla)
japp.
man får dock stå ut med rutor med text som läggs på bilden.
en som läggs som ett band över övre högra hörnet och en ruta längst ner till vänster.
 
Trevligt om man är intresserad att testa en av deras skrivare men.....

Det medföljer en text på bilden som "förstör" bilden dvs något i stil med att det är en testbild från Cannon.

Sen verkar det som att utskriften är begränsad till 10x15 eller nå´t sånt.
Jag testade erbjudandet på deras värsting skrivare och tänkte att det kunde bli en A3 bild men det fungerade inte.

Hur som helst kom bilden i brevlådan efter några dagar så man får väl konstatera att det funkade.

Smart sätt att marknadsföra sig......
 
Genom att skicka informationen eller materialet till Canon via "My Canon Services" beviljar Ni därmed Canon en obegränsad och oåterkallelig rätt att använda, reproducera, uppvisa, framföra, ändra, vidarebefordra eller på anat sätt distribuera den skickade informationen eller materialet, och Ni samtycker därutöver till att Canon fritt får använda olika idéer, koncept, know-how eller tekniker som Ni kan ha skickat. För Er kännedom, skall Canons användning av sådan information vara begränsad till de ändamål som beskrivs i en lämpig ruta i Er registreringsansökan, i vilken Ni ger Ert samtycke till sådan användning.
 
Detta testade jag för ett par veckor sedan. Självklart valde jag då den finaste (ip8500) och blev helt klart imponerad av resultatet. Lite dumt att de får rätten att publicera bilden fritt men det gör inte så mycket eftersom jag inte skickade in en viktig bild.

/A\
 
det är som de säger "det finns inget som heter gratis lunch!"

tack för blixtsnabb respons!
jag besparar mig det hela!
tjoflöjt!!!

:)

: m
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.