Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

God Jul Alla Fotografer!!!

Produkter
(logga in för att koppla)

Kalle_B

Aktiv medlem
Vill bara önska alla Fotografer här på Fotosidan en riktigt fin jul!!

jag har nu varit medlem sedan Augusti -05 och all den hjälpa jag själv fått saknar motstycke!
Själv försöker jag ge tillbaka genom att vara aktiv och hjälpa personer jag kan hjälpa.

Jag hoppas nästa år blir ett lika fint foto år!

God Jul Alla!

/Kalle B
 
God jul på er alla...inte många timmar kvar nu...

Resten av kvällen ska vi förnerdra oss henom att titta på bingolotto...sånt kanske man inte ska erkänna ;)

Men å andra sidan kanske jag har den fetaste kamerautrustningen i mellandagarna...om jag vinner en mille eller nåt i den stilen ;) ...men sannolikheten är hyfsat låg... ;)

(är den nån som kan tänka sig att skicka lite snö...?...vi har regn så att det räcker för hela året)
 
Jag önskar alla en God Jul, samtidigt som jag önskar att alla fortsätter fota det som ni gillar, men tar ett steg till i tanken och gör nya bilder nästa år.
 
God jul och gott nytt år till alla här och man får tacka för alla goda tips och vettiga inlägg som man sett/fått genom åren.

mvh Patrik
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.