Annons

Givande Ljuskurs Jönköping

Produkter
(logga in för att koppla)

Janne H

Aktiv medlem
Givande ljuskurs var på besök hos Scandinavianphoto i Bankeryd. Här tycker vi till och visar lite bilder från den dagen...

Bilagor

• em0081.jpg
    em0081.jpg
    28.7 KB · Visningar: 616
Kanon!

Kanoninspirarande kurs! Janne du var en trevlig bekantskap att göra. "Vår" modell Emmelie enastående tålamod, närvaro och levande blick!!

En trevlig och inspirerande eftermiddag! Man fick svar på många frågor och fick många tips. Det kändes genomtänkt och det var roligt att du, Janne, delade med dig en del om hur dina egna bilder kommer till Modellen var suveränt duktig! Du är efterlängtad I SKÅNE Janne! Kom ner och håll lite kurser för oss!

Här en bild på Sven, Mats och Emmelie. Respektive fotograf, vind och modell.

Bilagor

• _mg_0631-01w370.jpg
    _mg_0631-01w370.jpg
    37.4 KB · Visningar: 534
och en nära bild på Emmelie i mjukt ljus

Bilagor

• _mg_0446-01pytte.jpg
    _mg_0446-01pytte.jpg
    44.5 KB · Visningar: 535
Postade mina i den äldre tråden men lägger upp dom här också.

Ni kan ju försöka gissa ljussättningen... ;)

Bild 1.

Bilagor

• imgp3352-01_400.jpg
    imgp3352-01_400.jpg
    54.9 KB · Visningar: 517
Tack för trevliga och inspirerande timmar Janne! Du har bringat viss ordning i detta mycket komplexa fält av olika ljuskombinationer. Nu måste jag komlettera mitt eget ljus och träna innan det blir mera kurs för mig.

Du sa också något som verkligen fastnade: Det är ljuset, inte kameran som resultatet är mest beroende av.

Emmelie var också en fantastisk upplevelse, hon gör sig verkligen på bild.

Skickar upp några av mina resultat!

Senast ändrad:
Kul att se hur mycket bra bilder ni ¨fick¨, men jag vet att det finns många fler....

Bidrar själv med en närbild.

/Janne

Bilagor

• em0033.jpg
    em0033.jpg
    37.5 KB · Visningar: 418
Bidrar med några bilder. Mycket lärorik kurs, otrolig modell!

Bilagor

• 060518-17-400px.jpg
    060518-17-400px.jpg
    64.9 KB · Visningar: 405
Visst var det himla kul!!!

På ljuskursen, och jag vill passa på att tacka Janne och Emmelie som på ett enkelt och trevligt sätt invigde oss i studiofotandets hemligheter. För mig blev också bilderna överraskande bra vilket gläder mig mycket. Sänder med några exempel! Fler finns här:http://www.fotosidan.se/member/portfolio/view.htm?ID=121099

Bilagor

• close.jpg
    close.jpg
    33.5 KB · Visningar: 330
ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar