Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Givande Ljuskurs Jönköping
- Trådstartare Janne H
- Start datum
Mats A Sverker
Ny medlem
Kanon!
Kanoninspirarande kurs! Janne du var en trevlig bekantskap att göra. "Vår" modell Emmelie enastående tålamod, närvaro och levande blick!!
Kanoninspirarande kurs! Janne du var en trevlig bekantskap att göra. "Vår" modell Emmelie enastående tålamod, närvaro och levande blick!!
yalazy
Aktiv medlem
En trevlig och inspirerande eftermiddag! Man fick svar på många frågor och fick många tips. Det kändes genomtänkt och det var roligt att du, Janne, delade med dig en del om hur dina egna bilder kommer till Modellen var suveränt duktig! Du är efterlängtad I SKÅNE Janne! Kom ner och håll lite kurser för oss!
Här en bild på Sven, Mats och Emmelie. Respektive fotograf, vind och modell.
Här en bild på Sven, Mats och Emmelie. Respektive fotograf, vind och modell.
Bilagor
hangphoto
Ny medlem
Tack för trevliga och inspirerande timmar Janne! Du har bringat viss ordning i detta mycket komplexa fält av olika ljuskombinationer. Nu måste jag komlettera mitt eget ljus och träna innan det blir mera kurs för mig.
Du sa också något som verkligen fastnade: Det är ljuset, inte kameran som resultatet är mest beroende av.
Emmelie var också en fantastisk upplevelse, hon gör sig verkligen på bild.
Skickar upp några av mina resultat!
Du sa också något som verkligen fastnade: Det är ljuset, inte kameran som resultatet är mest beroende av.
Emmelie var också en fantastisk upplevelse, hon gör sig verkligen på bild.
Skickar upp några av mina resultat!
Senast ändrad:
Janne H
Aktiv medlem
anubis skrev:
bild 2
Fina bilder men kanske anings kall tonskala på bild
2?
/Janne
Mson
Ny medlem
Visst var det himla kul!!!
På ljuskursen, och jag vill passa på att tacka Janne och Emmelie som på ett enkelt och trevligt sätt invigde oss i studiofotandets hemligheter. För mig blev också bilderna överraskande bra vilket gläder mig mycket. Sänder med några exempel! Fler finns här:http://www.fotosidan.se/member/portfolio/view.htm?ID=121099
På ljuskursen, och jag vill passa på att tacka Janne och Emmelie som på ett enkelt och trevligt sätt invigde oss i studiofotandets hemligheter. För mig blev också bilderna överraskande bra vilket gläder mig mycket. Sänder med några exempel! Fler finns här:http://www.fotosidan.se/member/portfolio/view.htm?ID=121099
Bilagor
Janne H
Aktiv medlem