Annons

Givande ljuskurs 01/07

Produkter
(logga in för att koppla)
Ah okej, nu när du säger det så har jag för mig att hon sa att hon var jätte trött efter plåtningen. Hon hade jobbat en lång dag. Kanske därför?
För någon som inte fotat "proffs" innan så räckte iaf detta gått och väl.
 
Linis skrev:
Ah okej, nu när du säger det så har jag för mig att hon sa att hon var jätte trött efter plåtningen. Hon hade jobbat en lång dag. Kanske därför?
För någon som inte fotat "proffs" innan så räckte iaf detta gått och väl.
Jo, det kan nog mycket väl stämma. Hon ser trött ut på vissa bilder.
 
Linis skrev:
Har du fotat henne tidigare? Hade varit kul att se prov på en PIGG Ida ;-)
Nej, tyvärr inte. Det finns massor av bilder på Ida och hon är helt klart en av de vackraste kvinnor jag vet på bild. Göran Olsson har tagit några jättefina jag sett.
Jag har lovat mig själv en kurs hos Janne men det har inte ännu blivit av.
 
Personlig åsikt

Jag tycker personligen inte att det är OK att komma trött till en kurs. Som modell vet hon det. Prioritering och respekt är ledorden i mitt resonemang.
 
Jag tror alla på kursen var jätte nöjda med Ida och att hon var lite trött var något jag kom på att hon sa nu när du tog upp det. Annars tänkte ingen på det. Tror alla var nöjda med sina bilder. Och var man inte det så var det nog inte pga av Idas prestation utan ens egen.
 
Linis skrev:
Jag tror alla på kursen var jätte nöjda med Ida och att hon var lite trött var något jag kom på att hon sa nu när du tog upp det. Annars tänkte ingen på det. Tror alla var nöjda med sina bilder. Och var man inte det så var det nog inte pga av Idas prestation utan ens egen.
Lina, det tror jag oxå :)
 
Tomas, jag ar ocksa bokad for kursen 9/2. :) Maste lista ut vilken sparvagnsstopp jag ska av. Ar mest van att aka till SP med bil...

Ser fram emot kursen!
 
Vad roligt att se alla fina bilder - och vad duktiga alla är!

Jag ser fram emot att få se ännu fler bilder :)
 
Nouna skrev:
Tomas, jag ar ocksa bokad for kursen 9/2. :) Maste lista ut vilken sparvagnsstopp jag ska av. Ar mest van att aka till SP med bil...

Ser fram emot kursen!

Ja, det skall bli både lärorikt och inspirerande.
Kul att också träffa likasinnade som är intresserade och vetgiriga.
 
Skulle vara kul att veta vilka fler som kommer att vara pa kursen 9/2. :)
Och om nagon vet vilken sparvagnshallplats, sag garna till!
 
...håller helt å fullständigt med :)...underexponerat....gränsen för överstrålning är givetvis hårfin men om man skärmar av ordentligt å mäter noggrannt så är d inga problem!
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.