Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Gemensam träff på Elmia!

Produkter
(logga in för att koppla)

Arleklint

Aktiv medlem
Jag har fått mail där folk efterfrågar möjligeheten att gå runt på Elmiamässan tillsammans med andra fs-medlemmar, och att ha tillgång till andra fs-medlemmar för att kunna rådgöra olika fotoutrustningar.

Jag föreslår därför en gemensam träff på Elmia i Jönköping!

Öppettiderna är:
fredag 22 april 2005 10:00-18:00
lördag 23 april 2005 10:00-16:00

Jag föreslår vi ses lördag 23 april 2005 10:00.

Jag kommer dit och det hoppas jag även du gör.

Anmäl dig här:
http://www.fotosidan.se/events/book.htm?event=94
 
Åh, vad roligt att äntligen få träffa några medlemmar. Jag anmäler mig genast. Kommer med husvagn till campingen på fredag.
Samling på lördag låter bra.

P.S. Tack Janne. D.S.
 
vad synd att jag ska dit på söndagen.
hoppas någon annan kommer dit då oxå så jag träffar åtminstone en fs'are...
 
Vore väldigt roligt.

Bor dock i västerås men får man en full bil så kanske man kan åka. Jag ska prata lite med Mickael Erikssom och Martin Johansson, som jag tror är självskrivna. Sen skulle det ju va bra om man var en eller två till. Det är ju trots allt 60 mil tur och retur.

/Daniel
 
Fotomässa, vad roligt! Jag ska absolut dit, finns inget roligare än att gå och titta på bilder och klämma på massor av kameror. Vad är lämpligast? Att bila eller ta tåg från Eskilstuna? Är skitdålig på att uppskatta färdtid.

Det roligaste minnet hitills från en mässa var nog när Panasonic skulle visa hur fantastiskt deras antiskak-funktion var i en av deras kompakter. Mannen, klädd i en badrock med konstiga kinesiska tecken, står och skryter på bred danska om hur otrolig den är och viftar med kameran som tokig runt sig.

Helt plötsligt knäpper han av bilden och visst, den blev knivskarp. Saken hör till att han använde den inbyggda blixten och hade så höga slutartider att det knappast kunde ha blivit oskärpa om han så hoppade fallskärm och fotade :D Alla som tittade på blev impade, medan jag skrattade lite för mig själv och gick vidare...
 
Kakelgasten skrev:
Någon från Helsingborg som ska dit så kunde vi åka gemensamt?

Bor förvisso i Lund men jag har förhoppning om att kunna åka. Som student har man tyvärr inte alltid möjlighet att planera in saker i förväg.
Men ska jag åka så kör jag en V70 upp vilket betyder att det finns platser.

Greven
 
Greve Nickon skrev:
Bor förvisso i Lund men jag har förhoppning om att kunna åka. Som student har man tyvärr inte alltid möjlighet att planera in saker i förväg.
Men ska jag åka så kör jag en V70 upp vilket betyder att det finns platser.

Greven

Bra, då är vi eventuellt 2 st.
Kan du sen inte så har jag oxå bil.
 
Naturligtvis.. Nån måste ju rapportera därifrån ;) Vill egentligen vara där båda dagarna.. men det blir nog lördagen ja..
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.