Annons

Gb inläggsräknare

Produkter
(logga in för att koppla)

Jokes

Aktiv medlem
Japp, precis där det står vem man är inloggad som, i den svarta rutan uppe i högerhörnet där bör det stå om man har fått nya gb inlägg.

Peace

ganska rolig idé... ungefär som på "lunarstorms" funktion... men, kanske inte detta hör hemma på Fotosidan. det skulle vara jobbigt om man såg någonting blinka där uppe... kanske det bara är jobbigt, men visst så skulle det vara trevligt med någonting som påminner om man fått ett nytt gästboks inlägg, nu måste man ju hålla koll på hur många gästboks inlägg man har... men kanske inte det ska ligga i den svarta lilla rutan.

Jag har inte sett hur det ser ut på lunarstorm men jag tänker mig inte något blinkande illrosa uten mer en text där det står något i stil med: 1 nytt gästboksinlägg".

Jeppe skrev:
Eller så betalar man medlemsavgift och lägger en bevakning på gästboken...funkar oxå..

aha, den var smart... hade jag inte ens sätt förut. men, det är ju fortfarande inte riktigt samma sak, kanske skulle det kunna stå en liten kommentar till höger om antalet gästboksinlägg...

ANNONS
Köp TZ99 hos Götaplatsens Foto