Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Gatufoto i Växjö-Kalmar-Karlskrona, kanske kan vi också.....?

Produkter
(logga in för att koppla)
Det var ju tacknämligt. Har ännu inget förslag på träff-datum. Ser inte ut att kunna bli så mycket ledigt i jul-nyår som jag hade tänkt mig tyvärr. För min del får det nog därför bli lite in på det nya året men vill ni andra köra i helgen så bara braka på! Hade tänkt att inte göra detta för komplicerat utan träffas för att ut och ta bilder, helst ensamma eller max två och två (för att inte väcka för stor uppmärksamhet, kanske inte så lyckat att 10 pers går i grupp med kamerorna i beredskap) och sedan samlas på något fik eller pub och prata lite, titta på resultaten (för er som kör digitalt). Sedan kan det ju bli aktuellt att ha någon högst informell träff typ i Studiefrämjandets lokal för att se bildresultaten på papper och planera vidare.

Ha en bra jul!
Hälsningar, Nils.
 
Kanske vore det en bra början att samlas hos Studiefrämjandet, låta Jonas koka kaffet och sedan ut och fota? Ska se på måndag om jag kan få någon extra dag fri så kanske jag kan hänga på om det blir något i helgen? Kan du någon dag mellan jul till trettonhelgen Jonas, eller är det sämre då så kan vi ta det längre fram?
 
Ge förslag på dag, skulle det vara helt omöjligt för allt för många så får vi viäl ta det i början av januari?

Mvh / Jonas
 
Var på planeringsmöte i OL-klubben igår och får efter detta tyvärr meddela att jag inte kommer ha möjlighet att engarera mig i något gemensamt gatufotograferande i år. Detta eftersom någon ordförande ännu inte kunnat vaskas fram i klubben utan även 2006 ser ut att bli ett år då jag som vice ordf. får hålla i tåtarna så att det åtminstone flyter ovanför ytan. Hade annars räknat med att slippa detta under året för att koncentrera mig på ungdomskommittén, banläggning mm men nu blir det både och. Beklagar detta men ni som antecknat er kan ju fortsätta utan min medverkan. Kommer säkert fotografera en hel del ändå men vill inte binda upp mig och vara den som "ordnar" och fixar. Kör ni något och jag har tid kanske jag dyker upp? Ps. Missa inte gatufototävlingen på rangfinderforum där man kan vinna en fin Zeiss Ikon med Planar T* 50mm/2.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.