Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Gamla hederliga fotoalbum

Produkter
(logga in för att koppla)

raderas232323

Avslutat medlemskap
Hej allihopa!

Jag har sökt "hur länge som helst", både via Google och i det här forumet, men jag lyckas inte på egen hand tycks det som...

Jag är hobbyfotograf och letar efter fotoalbum som rymmer omkring 10 st bilder (10*15cm eller 13*18cm). Jag letar inte efter något exklusivt, utan tvärtom så vill jag ha nåt så billigt som möjligt.

Finns det någon som vet vart jag kan vända mig?

//Anna

Det finns ju alltid jätten lundeby att handla från men dom är rätt sega i leveranser o krångliga leveransvillkor etc. Jag föredrar om jag ska handla mindre partier som enkla album/tackkort att göra det från www.fotoparm.se 08-18 30 38
Han som driver det är verkligen service minded med snabb leverans o du köper exakt hur många du vill utan krångel. På lundeby ligger tex tackkorten oftast i minst 100 pack och jag föredrar att låta kunden välja än att (tvinga) på dom något som jag har i lagret.
Fotopärm har ett snyggt album i silver metallic som kan får i minst 2 storlekar antingen för 9x12 eller 13x18 sedan så kan du ju även köra utan passpartou o täcka hela sidan med bilden. Antal sidor är från 8 om jag inte minns fel.

Det finns ju alltid jätten lundeby att handla från men dom är rätt sega i leveranser o krångliga leveransvillkor etc. Jag föredrar om jag ska handla mindre partier som enkla album/tackkort att göra det från www.fotoparm.se 08-18 30 38
Han som driver det är verkligen service minded med snabb leverans o du köper exakt hur många du vill utan krångel. På lundeby ligger tex tackkorten oftast i minst 100 pack och jag föredrar att låta kunden välja än att (tvinga) på dom något som jag har i lagret.
Fotopärm har ett snyggt album i silver metallic som kan får i minst 2 storlekar antingen för 9x12 eller 13x18 sedan så kan du ju även köra utan passpartou o täcka hela sidan med bilden. Antal sidor är från 8 om jag inte minns fel.

Jag ska absolut höra med fotoparm.se vad dom tar för albumen. Tack! :)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar