Annons

Göteborgare, ska ni med?

Produkter
(logga in för att koppla)

Kalle_B

Aktiv medlem
Idag (Tisdag) såg jag skymtar av Stenas nya "super tanker" Den kom precis från varvet i korea och har högsta isbrytar klassen för att inte vara en renodlad Isbrytare. Mer kan läsas på http://www.stenaline.se/stena_line/sweden/kryssning/sv/viktig_info_dkterminalen.html

Gratis korvgrillning, artisuppträdanden och andra jippon kommer hållas vid danmarksterminalen på lördag. Jag kommer åka dit och fotta, hoppas fler vill haka på!

som det ser ut nu så är dessa klara för lördagen, fortsätt listan så vet vi vilka som kommer.

Klara:

Kalle Bexelius
 
Jag skall ned och fota, men till helgen har ju filmfestivalen börjat, såjag vet inte om jag har tid på lördagen.

/Andreas
 
Jag råkade missa CBJO, men det här ska jag försöka komma ihåg. Är dopet på fredag eller lördan? Uppträdandena var väl på lördagen?
 
Skulle ju vara intressant att vara där bara för att se dom skjuta champagnen men jag ska på mc mässan på lördag..
 
De döper skeppet på fredagen, så du hinner se när de skjuter i väg champangnen om du ska på mc-mässan på lördag :)
 
Det lät ju som att du hade en poäng där :) Man kanske ska dit en sväng då.
(Trodde att den va på lördag.)
MrCrowly skrev:
De döper skeppet på fredagen, så du hinner se när de skjuter i väg champangnen om du ska på mc-mässan på lördag :)
 
Jag funderar lite på att ställa mig vid Chalmers och försöka fånga fyrverkerierna imorn kväll. På lördagen kanske det blir cykelmässan.
 
Nån som var där i dimman? jag var där nån mellan 12:36:32 och 13:56:23 var inne på Sjöfartsmuseet från 13:31:53.
 

Bilagor

  • abborre.jpg
    abborre.jpg
    12.2 KB · Visningar: 97
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.