Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Göteborg - Fotoutbildning

Produkter
(logga in för att koppla)
Hej!

Jag ser att det finns ett intresse av en fotokurs med digital inriktning i Göteborgstrakten. Jag är medlem i fotoklubben Fotografiska Föreningen i Göteborg. Vi planerar att hålla en kurs under hösten. Antingen i egen regi eller tillsammans med Studiefrämjandet. Kursen kommer att hållas under 5 lördagar i höst. Många i föreningen fotografera digitalt. Här finns mycket samlad kunskap om det mesta inom foto. Vad skulle då en sådan kurs kosta, ja inte mer än ordinarie medlemsavgift i klubben vilken är 300:- alt 150:- för studerande. Då har man ju även tillgång till de ordinarie månadsmötena med bildvisninar, tävling, utflykter mm. Skulle detta kunna vara intressant för er som har varit aktiva i den här tråden.

Titta gärna in på vår hemsida www.fotografiska.org där finns bl.a. en digitalskola samt det preliminära höstprogrammet.


/Göran Kvick/Kassör FFG
 
Det finns några platser kvar på fotokursen. Om ni är intresserade så skicka ett mail till mig snarast så berättar jag gärna mer.
 
Hejsan!
Så då var det dags för våran fotokurs, med start på söndag.
Var är nu alla kursdeltagare som tidigare visat intresse..... ?


//Michael
 
finns det mer än en kurs? för den jag fått mail om saknar rätt antal deltagare än så länge så det blir inget än (förhoppningsvis snart! ser fram emot den!)
 
Jag tror att vi har en deltagare till. Det är inte klart än men vi är på väg. Så snart blir det kurs förhoppningsvis.
 
Hmmm en stilla undran... är det försent att hoppa på kurståget nu? Kommer det fler tåg måntro å vad kostar det!?
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.