Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Göra en logo till mej?
- Trådstartare nyborjaren
- Start datum
Kristian h
Aktiv medlem
Kristian h
Aktiv medlem
Fotosidan redaktion 2
Aktiv medlem
Kristian h skrev:
... Nu är jag ingen AD direkt men en för färgblaffig logga stjäl nog uppmärksamheten från bilden, tror jag.
Nu har jag inte med detta att göra, men Kristian, jag gillar ditt förslag mkt. Stilrent och snyggt. Säkert att du inte är AD?
FotoJeppe
Aktiv medlem
Jag slängde ihop något lite snabbt i ps, jag vet inte om du gillar det men vem vet?
Jag har gjort en svart och en vit, båda med genomskinlig bakgrund. Då har man ju en för ljusa bakgrunder och en för mörkare.
Självklart ska loggorna inte vara så stora så jag la in en förminskad nere i vänstra hörnet, så stor som jag skulle ha haft den.
(OBS! Det ser inte så bra ut när jag var tvungen att komprimera den så mycket. Men om det ser hyffsat ut så kan jag skicka en större bild...)
/Jeppe
Jag har gjort en svart och en vit, båda med genomskinlig bakgrund. Då har man ju en för ljusa bakgrunder och en för mörkare.
Självklart ska loggorna inte vara så stora så jag la in en förminskad nere i vänstra hörnet, så stor som jag skulle ha haft den.
(OBS! Det ser inte så bra ut när jag var tvungen att komprimera den så mycket. Men om det ser hyffsat ut så kan jag skicka en större bild...)
/Jeppe
Bilagor