Annons

Gör om mig också!

Produkter
(logga in för att koppla)
Lassie Ljungkanen?

Skoj tråd, vill oxå göra ett bidrag.
Du fick låna Ljungbers rutor... hoppas du inte misstycker?
Eller att Ljungberg misstycker att han fick ett ansiktslyft?
 

Bilagor

  • honken.jpg
    honken.jpg
    58.2 KB · Visningar: 1,100
kör hårt grabbar o tjejer, jag ser gärna ännu fler bidrag......gör den snyggaste bilden...eller den värsta.....eller vad vet jag, låt inte ens fantasin begränsa skapandet..
 
Haha! Det var den bästa tråd jag sett hitills!

Lasse; hoppas du inte får nåt problem med personlighetsklyvning efter det här ;-)

/Göran
 
skutte skrev:
Haha! Det var den bästa tråd jag sett hitills!

Lasse; hoppas du inte får nåt problem med personlighetsklyvning efter det här ;-)

/Göran

Den är rolig den här tråden och personlighetsklyvning har jag inga problem med då vi "Tvillingar" är kluvna till naturen...:)

Intressant och lite OT är väl att jag hittills blivit iklädd rollen som minst två av världshistoriens största massmördare.
Nämligen Mao och Stalin.
Mao lär ju var god för 50 miljoner dödade.
Stalin uppemot 20 miljoner av sina egna.

Kompis med Bush är jag ju också tydligen.

Jag ser gärna fler tolkningar dock....
 
Haha! Ja, det finns ju en och annan kändis bland bilderna, en annan bra bild är när du hade rasta-stuk i Kingston -04.

Följer med spänning...

/Göran
 
Spygg skrev:
Bernt Carlzon: Supersnyggt jobbat - exakt hur har du burit dig åt?
Frångått Photoshop en stund och hoppat över till illustrator. Lättast är om man gör en/två olika "Posterize" i PS först så att man hittar de rätta färgnivåerna, därefter är det rent handjobb med pennverktyget i Illustrator. Man kan göra samma sak i PS med pennverktyget, jag tycker bara att det är lättare i illustrator...vanesak kanske?
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.