Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Gör eran personliga version av mej !
- Trådstartare Kristian h
- Start datum
alcedo [E.F.S]
Avslutat medlemskap
Hu! Det brukar ju vara så att den första filmen är den bästa, men efter Rogers trilogi här ovan så ser man ju spänt fram emot den fjärde!
PatrikAdolfsson
Aktiv medlem
Andreas Hansson
Avslutat medlemskap
Hej,
Här kommer mitt bidrag till Kristianbilden.
Här är vad jag gjort med den:
1. Lagt på ett filter (Filter>Konstnärliga>Al fresco)
2. Gjort ett nytt lager som jag fyllt med brun/guld-färg och sedan tonat ner det
3. Ändrat nivåer så att de mörka partierna blev lite mörkare
Mvh,
Andreas Hansson
Här kommer mitt bidrag till Kristianbilden.
Här är vad jag gjort med den:
1. Lagt på ett filter (Filter>Konstnärliga>Al fresco)
2. Gjort ett nytt lager som jag fyllt med brun/guld-färg och sedan tonat ner det
3. Ändrat nivåer så att de mörka partierna blev lite mörkare
Mvh,
Andreas Hansson
Bilagor
müsli
Avslutat medlemskap
You asked for it... AAAaaarrrgggghh!alcedo [E.F.S] skrev:
... ser man ju spänt fram emot den fjärde!
Bilagor
müsli
Avslutat medlemskap
Och vi som bara skulle in på en snabb fika i Kolmården. Naturligtvis kör man ju då vilse efter 10 minuter. Efter tre dagars strapatser i Kolmårdens djungler hittade en giraffskötare oss välbehållna. Det var skönt att komma därifrån och äntligen slippa doften av giraffdynga och den ensidiga kosten bestående av överkörd struts.
Djurparken har nu tyvärr lagt ner strutsavdelningen tillsvidare.
Djurparken har nu tyvärr lagt ner strutsavdelningen tillsvidare.
Bilagor
MWPhoto
Aktiv medlem
Jonas Jönsson
Aktiv medlem
Kristian h
Aktiv medlem
oj oj oj... Ni är ju för kreativa... Hulkenvarianten går direkt till favvisarna..
Men jag saknar mail med era versioner !!! *Skicka på så jag kan printa ut ett egokollage och sätta upp på jobbet.
Fortsätt gärna att visa era kreativa kunskaper... Jag bara ryser av egotripp när jag ser detta
Återkommer med personliga svar till er !!
Men jag saknar mail med era versioner !!! *Skicka på så jag kan printa ut ett egokollage och sätta upp på jobbet.
Fortsätt gärna att visa era kreativa kunskaper... Jag bara ryser av egotripp när jag ser detta
Återkommer med personliga svar till er !!
Bilagor
Kristian h
Aktiv medlem
Ni är ju för goa
Men det plingar dåligt i mailen !!! Maila in era bilder så jag kan egoa lite mera
Men det plingar dåligt i mailen !!! Maila in era bilder så jag kan egoa lite mera