Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Går ej att kommentera på klotterplanket i grupper via mobilen

Produkter
(logga in för att koppla)

andreassofus

Aktiv medlem
som rubriken lyder.
såg ingen möjlighet att skriva på klotterplanket i grupper. Funkar inte heller att svara på en text på klotterplanket. Knappen "svara" finns men när man trycker på den så laddas bara sidan om och inget annat händer. Finns ingenstans att skriva.

Detta gäller alltså via telefonen (android i mitt fall)

Mvh Andreas

som rubriken lyder.
såg ingen möjlighet att skriva på klotterplanket i grupper. Funkar inte heller att svara på en text på klotterplanket. Knappen "svara" finns men när man trycker på den så laddas bara sidan om och inget annat händer. Finns ingenstans att skriva.

Detta gäller alltså via telefonen (android i mitt fall)

Mvh Andreas

Jag testade precis och det funkar men jag kör iOS. Var det ett nytt inlägg eller ett svar du gjorde?

Kollade igen. jag hade fel. svarsrutan hamnar dock allra längst ner och var tvungen att göra 12-13 tumscrollningar för att komma längst ner på sidan där rutan hamnar. Det vanligaste är väl att svarsrutan hamnar direkt under det inlägget man ska kommentera?

när jag ändå är här så kan jag ju slänga ut en fråga till.

Varför finns inte funktionen "multi-citat" i forumet? ganska osmidigt som det är nu att skriva ett nytt inlägg för varje svar.
alternativt skriva in citat-taggar manuellt och klistra in texterna manuellt. Det är ingen direkt smidig lösning.

/andreas

Mm. Får väl erkänna att den där designen inte är direkt användarvänlig :) Skall se om jag inte kan fixa det.

Multicitat vet jag inte varför. Det finns helt klart poänger. De som är mer forumrävar vet jag klipper ihop det själv.

Nu är det fixat så kommentarsfältet ligger som i artiklar, dvs ovanför listan med kommentarer. Så nu är det lätt att skriva.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar