Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Gå och se Anton Corbijn Mortals på kulturhuset i STockholm!
- Trådstartare mattiasw
- Start datum
sagan
Avslutat medlemskap
jossy skrev:
om man ändå hade bott i sthlm så...
japp, Stockholm är bäst
Malm
Aktiv medlem
Jösses, tappat all verklighetsuppfattning?kim99x skrev:
japp, Stockholm är bäst
sagan
Avslutat medlemskap
nä..har du?Malm skrev:
Jösses, tappat all verklighetsuppfattning?
grattis till färjestad..frästen..de vinner nog ikväll..inget kul för en Djurgårdare, fast vi har ju vunnit nästan alla andra gånger så
Ja, den är bra.Jag kan bara rekommendera alla att gå och se och inspireras av Anton Corbijn-utställningen som just nu (till den 28/4) visas på Kulturhuset i Stockholm.
För övrigt är L.A en väldigt kul stad.
Jöörgen
Guest
jossy skrev:
om man ändå hade bott i sthlm så...
Håll ögonen öppna på våra gallerier runt om i landet. Corbijn dök upp i Lund 1999 med utställningen ''33 Still Lives'' och i Malmö 1997 med ''Star Track''.
Calle S skrev:
För övrigt är L.A en väldigt kul stad.
L.A. -- Landskrona?
FredrikB
Aktiv medlem
Calle S skrev:
Ja, den är bra.
Kanonutställning! Just nu går Lars Tunbjörks "Kontor" på Kulturhuset också!
Den hade jag redan sett.Just nu går Lars Tunbjörks "Kontor" på Kulturhuset också!
pettersson
Aktiv medlem
kim99x skrev:
nä..har du?
grattis till färjestad..frästen..de vinner nog ikväll..inget kul för en Djurgårdare, fast vi har ju vunnit nästan alla andra gånger så
NOG???????? Vi hade redan vunnit, nu är det däremot fakta!!! SM-guld, sm-guld, sm-guld....
Andreas.
sagan
Avslutat medlemskap
pettersson skrev:
NOG???????? Vi hade redan vunnit, nu är det däremot fakta!!! SM-guld, sm-guld, sm-guld....
Andreas.
ja..det var ju innan matchen jag skrev det??? STORT GRATTIS till alla Färjestad-fan!
pettersson
Aktiv medlem
kim99x skrev:
ja..det var ju innan matchen jag skrev det??? STORT GRATTIS till alla Färjestad-fan!
Nu börjar vi halka från ämnet lite men...
Jag vet att du skrev det före matchen, men det fanns bara en vinnare och det var FBK, även innan matchen, MODO och Frölunda spelade om andra platsen.
PS. Vågade inte starta en ny tråd för att uttrycka glädje kakvalkader, var rädd för alla petimetrar... ok kan väl förstå dom med.
Andreas.