Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Gå och se Anton Corbijn Mortals på kulturhuset i STockholm!

Produkter
(logga in för att koppla)

mattiasw

Medlem
Hej!

Jag kan bara rekommendera alla att gå och se och inspireras av Anton Corbijn-utställningen som just nu (till den 28/4) visas på Kulturhuset i Stockholm.

Malm skrev:
Jösses, tappat all verklighetsuppfattning? :rolleyes: ;) :D
nä..har du? ;)

grattis till färjestad..frästen..de vinner nog ikväll..inget kul för en Djurgårdare, fast vi har ju vunnit nästan alla andra gånger så :D

kim99x skrev:

nä..har du? ;)

grattis till färjestad..frästen..de vinner nog ikväll..inget kul för en Djurgårdare, fast vi har ju vunnit nästan alla andra gånger så :D

NOG???????? Vi hade redan vunnit, nu är det däremot fakta!!! SM-guld, sm-guld, sm-guld....

Andreas.

kim99x skrev:

ja..det var ju innan matchen jag skrev det??? STORT GRATTIS till alla Färjestad-fan! :)

Nu börjar vi halka från ämnet lite men...

Jag vet att du skrev det före matchen, men det fanns bara en vinnare och det var FBK, även innan matchen, MODO och Frölunda spelade om andra platsen.:D

PS. Vågade inte starta en ny tråd för att uttrycka glädje kakvalkader, var rädd för alla petimetrar... ok kan väl förstå dom med.

Andreas.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar