ANNONS
Annons

Fynda D90

Produkter
(logga in för att koppla)
Får du köpa den med Kvitto och Garanti så Kör!!!
En bättre affär lär väl va svårt att göra.

Om inte, droppa det!

Nu har jag redan skaffat D90:n till högsta pris när den var ny - men man kan ju önska lycka till , till den som vågar...
/ Christer

http://www.fotosidan.se/forum/showthread.php?p=1297752#post1297752

Se ovan länk till diskussion om skumma annonser på Blocket. Den här behöver inte vara det, men priset är lågt och kameran är nästan ny, så se till att känna och klämma på grejorna. Kan du få serienummer av säljaren så kan du ju ringa och kolla om den är stulen. Man ska väl inte tro det sämsta om folk, men när man ska lämna ut pengar bör man vara försiktig!

mvh,
Thomas

Det vore kanon om man lämnar en liten beskrivning av annonsen eller åtminstone säljarens uppgivna namn eller nåt i den stilen. Annonserna försvinner ju ganska snabb, särskilt om de är för bra för att vara sanna.

jag bor bara nån mil ifrån den D90 kameran med optik som nu annonsen är borta ifrån.. Så jag skrev redan igår att jag nog ville köpa den snabb affär samt hämt.. Kom inte ens svar..

Hade hämtat den med tiden det tar att resa..Dvs en 20 minuter resväg.. Så undrar sa flundran om det var en kamera eller någon som hann före.. Eller en stackare som åkt dit igen...

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar