Annons

Fynbörsen erfarenheter?

Produkter
(logga in för att koppla)

Derure

Aktiv medlem
Hallå, har nu länge letat efter en D70 så billigt som möjligt på kort varsel... fynborsen.se såg jag ha ett bra pris (billigast på pricerunner) fast jag vill gärna veta om någon har handlat av dom tidigare?

mvh// christoffer
 
Hej!
Har inte handlat kamera men väl högtalare av dom och det va nog en av de snabbaste leveranserna jag fått nångång.
Beställde på en söndag, fick kollinr för att spåra leveransen på måndagen och på onsdan stod dom i mitt vardagsrum :=)
Detta var ca 1 år sen och då funkade det bra!

Mvh//Micke
 
Har handlat en del ljudprodukter därifrån och alltid fått bra service och snabba svar. Senaste gången lyckades posten förstöra en subwoofer och fyndbörsen skickade en ny på direkten.
 
roligt att höra... då får vi se om jag får min d70 nästa måndag då =)... vart lite orolig när jag såg det här felet på deras sida

"Nu har vi fått ijn ett parti emd..." ;)
 
De klippte rakt av från Cyberphotos hemsida på produktinfon om 20D. Till och med en länk som gick till Cyberphoto fanns kvar. Lite amatörmässigt.
Jag tror det är borttaget nu. Det var uppe i en diskussion om 20D.
 
Köpte en 10D därifrån och fick en tyskimporterad. Spelar visserligen ingen roll eftersom det går att ladda ner instruktioner o dyl från nätet men skulle jag handla där igen skulle jag specificera att jag vill ha med Svenks/engelsk instruktion. Vad gäller kontakt med kundtjänst och leverans o dyl så gick det hur smidigt som helst.
 
Har också beställt lite ljudprylar därifrån, och instämmer med tidigare, mycket snabba leveranser och inget strul för mig iafl.

Vet inte om dom gör likadant nu, men förut sålde dom "Demo exemplar" från audiopro (högtalare) och då till billigare pris än vad ny kostade normalt ute i handeln. Saken var bara den att det var helt nya grejer, men av någon anledning fick dom inte ha det låga priset om dom sålde "nytt" så dom kallade dom Demoex istället.

När jag beställde var dom dock tydliga med att tala om att det var nya grejer jag skulle få ;)
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.