Annons

Frivillig oprofessionell modell Sörmland

Produkter
(logga in för att koppla)

emmanordgren

Ny medlem
Hej! Jag är en amatörfotograf som vill utvecklas på att fotografera människor, alltså porträttbilder. Jag undrar om det finns någon här som bor i Sörmland som skulle vilja ställa upp på en enkel gratisfotografering utan några som helst krav, endast för att det är kul och utvecklande? Eller om någon vet en bra sida där man kan få tag på sådana här personer (vanliga personer)? Eller om någon vet någon som vill bli fotograferad, haha. Jag är social och utåtriktad och enkel att ha o göra med. Hör av er här, eller på min mejl, [email protected]

Fråga annars runt bland folk du känner - ofta finns det någon som tycker att det är kul. Man kan ju alltid locka med att de kan få någon fin bild på sig själv :)

Jag brukar tvinga dottern.

"Vill du bli arvlös, eller?"

Fast jag ser att det står att du är 18 år i din profil, Emma, så jag förstår att detta kan vara ett sätt som inte fungerar för dig. Får kanske tvinga dit dottern? ;-)

Jag har kollat på modellbilder.se , tack för tipset!

Ja, det brukar ju ofta bli vänner och min syster, dock har jag inga barn ;-) men de är bara halv-entusiastiska och det krävs ganska mycket övertalning! Och då så blir ju själva fotograferingen lite sådär halvdan, men jag får fortsätta att kolla runt!

Vaddå Anders! Det var väl fina bilder, en del var riktigt kanon tycker jag.

När jag försökte med mina ungdomar, som i princip totalvägrar, blev snarare kommentaren
"Är du nu igång med den där kameran (!) igen... suck..."

alternativt

"Ta bort kameran annars placerar vi dig på ett hem nånstans!"

;-)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar