ANNONS
Annons

Framtida mäklarfoto

Produkter
(logga in för att koppla)
"Enligt Hans Morberg har annonsen kostat mellan 150 000 och 250 000 kronor."

Jag tycker annonsen var rätt medioker - modell eller inte - och inte fasen kan det kosta så mycket att producera en sådan annons. Då skulle ju mäklarna gå i konkurs!

"Enligt Hans Morberg har annonsen kostat mellan 150 000 och 250 000 kronor."

Jag tycker annonsen var rätt medioker - modell eller inte - och inte fasen kan det kosta så mycket att producera en sådan annons. Då skulle ju mäklarna gå i konkurs!

Den siffran är förstås felaktig, så dyra är inga annonser, med eller utan modeller.

Edit: Annonsen är tillbaka. De har tydligen plockat bort bilder.

Dom har väl hyrt allt & alla som är med på bilderna dvs modellerna, bilarna, vattenskotern mm & antagligen tog det ju mer än en dag att plåta alla bilder så dyrt blev det säkert...
Fast jag tror nog dom tog i lite extra bara för att Hemnet skulle lägga upp annonsen igen. =)

Det här är en ny firma (förra året) som väl gör allt för att få uppmärksamhet. De försöker ju hitta någon slags egen nisch också. Någon brist på väletablerade mäklare, både lokala och som del av de stora kedjorna, råder det nog knappast i Uppsala (där firmans "basläger" finns).

Det här är en ny firma (förra året) som väl gör allt för att få uppmärksamhet. De försöker ju hitta någon slags egen nisch också. Någon brist på väletablerade mäklare, både lokala och som del av de stora kedjorna, råder det nog knappast i Uppsala (där firmans "basläger" finns).

Du menar typ ryanairmetoden, all uppmärksamhet är bra uppmärksamhet?

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar