Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
FRAMKALLNINGS KLUBBAR (fotoklubbar) stockholm
- Trådstartare oskar83
- Start datum
Bjelkengren
Aktiv medlem
Hej. Har du inte möjlighet att bygga ett litet mörkrum själv?. Ett kök eller ett hyfsat stort badrum brukar lösa de flesta problem. Om du inte är alltför snobbig så kan du ju investera i en begagnad förstoringsapparat med lite tillbehör, inte särskilt dyrt.
Det är väldigt bekvämt att kunna slabba i sitt eget mörkrum när man känner för det och man slipper boka tid dagar i förväg...
MVH Uffe
Det är väldigt bekvämt att kunna slabba i sitt eget mörkrum när man känner för det och man slipper boka tid dagar i förväg...
MVH Uffe
oskar83
Aktiv medlem
jo självklart skulle det vara dröm lösningen men jag har tyvärr inget utrymme som går att bygga upp något sådant.
Jag skulle oxå vilja lära mig lite mer om vätskor, blandningar m.m innan jag går och investerar i något. Känner att jag bör kunna något när jag går och tittar på utrustningen. Just nu kan jag bara själva tekniken men inga namn på grejerna
jag kan inte se något speciellt problem med att behöva boka tid några dagar i förväg. det passar mitt liva ganska bra. Det enda problemet är att hitta något ställe där jag kan boka.
Jag skulle oxå vilja lära mig lite mer om vätskor, blandningar m.m innan jag går och investerar i något. Känner att jag bör kunna något när jag går och tittar på utrustningen. Just nu kan jag bara själva tekniken men inga namn på grejerna
jag kan inte se något speciellt problem med att behöva boka tid några dagar i förväg. det passar mitt liva ganska bra. Det enda problemet är att hitta något ställe där jag kan boka.
kaw
Aktiv medlem
Jag förstår inte riktigt vad det var för fel på svaret på ditt förra inlägg. Om du nu har svårt att surfa runt och leta information kan jag bidra med en träff i alla fall: Lidingö fotoklubbs mörkrum
Malm
Aktiv medlem
Jag är helt säker på att jag svarade på exakt samma sak förra veckan. Kolla länksidan, där finns en bunt också..oskar83 skrev:
jo självklart skulle det vara dröm lösningen men jag har tyvärr inget utrymme som går att bygga upp något sådant.