jadå. det här har blivit uppmärksammat för dig igenom telefon. dom långa leveranstiderna.
du har klargjort att du har mycket att göra, men tre veckors leveranstid (hade varit 3.5vecka om inte telefonkontakt och förstaklassbrev löst det) är fortfarande någonting som är värt att uppmärksamma
mail har också skickats flera gånger utan svar ifrån januaribeställningen... så det är väl därför detta skrivs
Lucas Nilsson,
Det var genom en god vän (även han medlem här på FS) som jag under midsommar fick information vad du skrivit i denna tråd.
Jag var med familjen på en plats i detta land där det inte går så bra att använda Internet. Vi fick i alla fall till det så att jag på en ”eländig” bärbar dator kunde svara dig Lucas via mail och här på denna tråd.
Jag undrar om någon på fotolabben som finns här i Sverige gjort det ?
Jag arbetar efter principen att dom som är kunder också inte lämnas ut hur som helst.
Nu har du ”hängt” ut mig på ett sätt här på detta forum som gör att jag vill bryta mot denna regel i just ditt fall. Och det för att du kommer med osaklighet.
Fakta:
Du har framkallar hos mig två gånger september 2010 och mars 2011.
Vid första tillfället så tog det 4 dagar från det att filmen kom till det att jag skickade den.
Vid andra tillfället så tog det 13 dagar och även då från det att filmen kom till att de skickades. Då räknar jag även in helger, lördag och söndag.
Jag vet inte om andra fotolabb arbetar då ?
Du gör dig tydligen till tolk för andra, därför att du rekommenderat mig.
Men låt oss hålla oss till fakta:
I ett fall så har jag via mail kontakt med kunden.Och frågorna är uppklarade.
Den andre är en person som jag framkallat tre gånger åt.
Vi dessa gånger så var leveranstiden från det att filmen kom, vi talar om mars/maj 2011, tills det att jag skickar den 9,10 och 15 dagar. Även i detta fall inklusive helger.
Så uppriktigt sagt var du får 3,5 veckor ifrån det vet inte jag?
Jag vill också förtydliga att jag inte nu har något datorhaveri, detta var i våras.
Därmed lämnar jag frågan här och du är välkommen att skriva via mail eller mobil/telefon eller läsa aktuell info på hemsida.
Mvh
Rolf