Advertisement
Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Framkalla sin första film

Produkter
(logga in för att koppla)
Jag använder Clas Ohlsons dosa, funkar utmärkt hittills. Brukar iofs inte vända upp och ner, utan bara agitera med pinnen (samt dunka till lite i sidan för att få bort ev. luftbubblor), så jag vet inte om den läcker om man vänder på den.
 
Min Clas Ohlson dosa har börjat läcka "på gamla dar" (ca 3 år gammal), och det blir bara värre och värre och nu känner jag att måste köpa en ny dosa. Men Clas Ohlson dosan funkar bra som en billig "testa på"-dosa tycker jag.
 
Det låter ju bra. Det är ju trots allt prova på jag vill göra. Det är ju inte så att jag kommer framkalla stora mängder rullar. Nån i månaden sådär kanske. Den är ganska mycket billigare än vad scandinavian photos är. Imorrn får jag låna bilen till jobbet och då passar jag på och åker dit och handlar lite. Clas ohlson har ju rea på d76 nu också så det är ju super.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.