Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Framkalla digitalt 50x70 och STÖRRE?

Produkter
(logga in för att koppla)
Priserna ser du efterhand som du lastar ned och har således full kontroll. Avbryta/ångra kan man ju göra helt till man trycker på sista knappen..

Jag valde "Prefix" och det fungerande mkt bra.

Bara att ladda upp,, och så kommer bilden inom ngr dagar i posten.

Jag laddade upp bilden i förrgårkväll och fick den idag... Faktura kommer eftersänd.

Mvh Niclas,

Frolicc skrev:
Vad skiljer frontweb express från frontweb pro?
Största skillnaden är att Express är just "Express", du laddar upp det du vill ha, väljer format, berättar vem du är och sen är det klart.

Kör du Pro kan du lagra bilder för senare bruk i foldrar, titta på framkallade rullar (och beställa bilder från dem). Lägga upp portföljer på nätet mm.
Dessutom har du i Pro alltid valet att lägga en order som "stand by" (max 4 dagar) eller "instant" (oftast direkt), beroende på vad du väljer är prislistan exkl. eller inkl. moms (dvs "stand by" är 20% billigare).

Har dock inget bra svar på varför priset på 50x75 skiljer.

Frolicc skrev:
Har surfat runt lite på crimson's hemsida utan att bli speciellt mycket klokare på vilka priser som egentligen gäller.

Om man går in på exempelvis frontweb poster så ser man att en 50x75 kopia kostar 95kr. Om man däremot går in på fronweb pro så kostar en 50x75 120kr (en lambda kopia?).

Vad är skillnaden?
Vad skiljer frontweb express från frontweb pro?

Jag tror att Pro innebär att de manuellt kontrollerar kopieringen för att säkerställa hög kvalité. Express-varianten är med andra ord den vanliga automatiserade kopieringen.

Jag tror dte är så de gör på Fotolabo iaf.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar