Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Från digitalt till dia?

Produkter
(logga in för att koppla)

loosegoose

Ny medlem
Hej!

Har ett delikat problem. Jobbar med en långfilm som heter Simon och Ekarna och behöver relativt snabbt (tisdag 5/4 -10) få fram diabilder från digitalt.

Nu undrar jag om det finns någon som kan göra det och som kan göra det snabbt. Privatperson eller företag spelar ingen roll. Jag är villig att betala bra.

Tacksam för snabbt svar!

Mvh Daniel

(hoppas jag valde rätt kategori att fråga detta)

När vi bodde i Usa använde jag mig av denna typ av service åtskilliga gånger. Det kostar en peng per dia men - oavsett lab - blev det riktigt bra.

Nu är det ofta så att amerikanska firmor inte alltid levererar utanför staterna.

En snabb koll gav ett i england www.digitalslides.co.uk/ som tar tre £ per dia. Kan finnas fler men som jag minns det brukade priset nog ligga på motsvarande 30 SEK per styck eller så.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar