Annons

Frågor on Nikon d5000!!

Produkter
(logga in för att koppla)
Själv köper jag inget via nätet, dvs inte på blocket eller på någon annan internet försäljare. Men många andra vet jag gör det och är nöjda, jag förstår mig dock inte på det...det känns tryggare att köpa i butik. Men det är ju hur jag uppfattar det. Jag kommer att köpa nikon d5000 i butik. Det jag kan säga genom alla recentioner, forum,trådar, videos jag läst och sett så är det absolut en superbra kamera :D Så kameran rekomenderar jag, men att köpa begagnat får du själv bestämma om det e bra eller inte, eller kolla med andra...

varför inte? tryggare, självklart, men vill man spara pengarna till något roligare är ju detta det självklara sättet. även jag var skeptisk till detta med att betala i förskott till en privatperson, men efter att jag gjort två begagnat affärer under loppet av några veckor nu det senaste ser jag inga hinder till detta. Och att kunna träffa säljaren och känna på kameran är ju som att köpa i en affär, du vet att den fungerar, du vet hur den känns och ja, du vet vad du betalar för helt enkelt.

varför inte? tryggare, självklart, men vill man spara pengarna till något roligare är ju detta det självklara sättet. även jag var skeptisk till detta med att betala i förskott till en privatperson, men efter att jag gjort två begagnat affärer under loppet av några veckor nu det senaste ser jag inga hinder till detta. Och att kunna träffa säljaren och känna på kameran är ju som att köpa i en affär, du vet att den fungerar, du vet hur den känns och ja, du vet vad du betalar för helt enkelt.

Fullkomligt rätt det du säger..men det är fortfarande en smaksak...Jag betalar heldre mer pengar, andra inte, thats life

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar