De Tomaso
Medlem
Hej
Är ny här på forumet men vet att det finns en del trådar med D70s men detta är lite av en personlig fråga.
Har förut fottat med en analog systemkamera Canon (nånting)
Men den börjar bli lite gammal plus att jag vill övergå till digital.
Har läst om lite nybörjar kameror och Nikon D70s värkar va en bra.
Till frågan.
Fick ett erbjudande och undrar om det är värt pengarna.
En nikon D70s begagnad som är 1,5 år gammal. Gick en servis i november efter 2000 exponeringar samt garanti i 6 månader finns kvar. Kamerna har gått ca 4000 exponeringar.
En tamron 70-300 objektiv som är knappt andvänt. Ca 50 bilder och minnes kort på 256mb. (kommer köpa nytt på 16 gb senare om jag köper sakerna)
Nikon trådlös avtryckare. Alla kvitton, kartonger, manualer, papper, baterier sladdar etc finns...
Vad tror ni, ska man slå till eller köpa en ny?
Vill gärna höra vad ni tycker.
MVH //
Är ny här på forumet men vet att det finns en del trådar med D70s men detta är lite av en personlig fråga.
Har förut fottat med en analog systemkamera Canon (nånting)
Men den börjar bli lite gammal plus att jag vill övergå till digital.
Har läst om lite nybörjar kameror och Nikon D70s värkar va en bra.
Till frågan.
Fick ett erbjudande och undrar om det är värt pengarna.
En nikon D70s begagnad som är 1,5 år gammal. Gick en servis i november efter 2000 exponeringar samt garanti i 6 månader finns kvar. Kamerna har gått ca 4000 exponeringar.
En tamron 70-300 objektiv som är knappt andvänt. Ca 50 bilder och minnes kort på 256mb. (kommer köpa nytt på 16 gb senare om jag köper sakerna)
Nikon trådlös avtryckare. Alla kvitton, kartonger, manualer, papper, baterier sladdar etc finns...
Vad tror ni, ska man slå till eller köpa en ny?
Vill gärna höra vad ni tycker.
MVH //