Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Fotovideo
- Trådstartare olii
- Start datum
gatsu
Aktiv medlem
RolandLarsson
Aktiv medlem
Jag ringde dit en gång och frågade om de hade en vinkelsökare till min kamera. Killen i luren skarattade och hänvisade mig till någon byggfirma! Han hade inte en aning om vad det var jag frågade efter. Ganska dåligt tycker jag.
Oskari Ylitolva
Avslutat medlemskap
jag blev på lurad en Eos 40D en vecka innan 50D skulle släppas vilket har gjort att jag enbart använder mig Scandinavianphoto och cyberphoto numera
/Oscar
/Oscar
Senast ändrad:
PeterEskilsson
Aktiv medlem
Malmö
Har besökt butiken i Malmö några gånger, men tycker de oftast är lite viktigpettrar. Dock fick jag ett schysst pris på en väska....
Har besökt butiken i Malmö några gånger, men tycker de oftast är lite viktigpettrar. Dock fick jag ett schysst pris på en väska....
Anders Östberg
Guest
Huvudsakligen trevlig personal i Stockholm och några riktigt kunniga också, däremot är min erfarenhet att dom inte så ofta haft det jag letat efter i lager och heller inte alltför snabba eller intresserade att ta hem. Väldigt varierande priser, hyfsat på en del större saker men väldigt dyra på annat som småtillbehör, så kolla priset på sakerna innan köp.
I butik handlar jag hellre på ScandinavianPhoto, annars på webben.
I butik handlar jag hellre på ScandinavianPhoto, annars på webben.