Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

fotovideo kan inte hålla vad dom lovar.

Produkter
(logga in för att koppla)
Per skrev:
Jag skulle bli vansinnig om CP gjorde så varje gång jag beställt. Låter mer som om de vill bekräfta att det är en riktigt sälj, och samtidigt passa på att prångla iväg lite mer grejjer?

/Per

Kan väl vara så, men då jag inte beställer så väldigt ofta så får det mig som kund att känna mig utvald.

XaZe skrev:
Tycker FotoVideo är väldigt bra faktiskt..

Har alltid fått gott och trevligt bemötande då jag varit inne i deras butik. Kunniga, sjyssta och låter en prova alla deras saker för att man ska vara så säker på sitt köp som möjligt.

Sen när man beställer saker får man väl alltid räkna med att det kan uppstå nån krock nånstans, även om datum är utlovat. Det är alldeles för lätt att klaga.

Försökte handla hos FotoVideo senast igår. Slutade med att jag gick därifrån tomhänt.
Personalen ansåg det viktigare att röka än att sälja. Personal som har högre prioritet på sin egen ohälsa än på kundnöjdheten ska få slippa sälja till mig.

Jag tycker det är väldigt ojämn service på Fotovideo. Väldigt ojämn. Ena gången man kommer in så får man professionell hjälp ganska omgående. Andra gånger så tittar dom en inte ens i ögonen...

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar