ANNONS
Annons

Fotoväska

Produkter
(logga in för att koppla)

gustavmårtensson

Aktiv medlem
Någon som vet någon bra fotoväska? Jag brukar använda Domke classic. Men får ont i ryggen av snedbelastningen. Den ska hälst vara lätt och rymlig och man skall snabbt få fram objektiv mm. Så en ryggsäck är inte att tänka på.

Nått tpis?

LowePro är ju ett känt märke, som ha _många_ olika modeller, system för att kombinera olika väskor och en massa annat.
Jag använder LowePro Nova 5 och har inget att klaga på. Hela Nova-serien ska vara mycket bra.

Det viktigaste när du väljer något, vad det än blir, är att det har kvalitet. När det gäller ens kamerautrustning vill man inte kompromissa. ^_^

Tamrac har väl ett ganska gott rykte så den är säkert jättebra. Själv har jag kollat på den största i Lowe Pro Reporter serien (650AW?) för att kunna få plats med en laptop också.
MVH Erik Å

Spunken skrev:
LowePro är ju ett känt märke, som ha _många_ olika modeller, system för att kombinera olika väskor och en massa annat.
Jag använder LowePro Nova 5 och har inget att klaga på. Hela Nova-serien ska vara mycket bra.

Det viktigaste när du väljer något, vad det än blir, är att det har kvalitet. När det gäller ens kamerautrustning vill man inte kompromissa. ^_^

Vad tror du/ni om en LowePro Väska Off Road?
En slags midjeväska.

Malaka skrev:
Tamrac har väl ett ganska gott rykte så den är säkert jättebra. Själv har jag kollat på den största i Lowe Pro Reporter serien (650AW?) för att kunna få plats med en laptop också.
MVH Erik Å

650AW verkar för stor för mig, som är så liten ;). Visseligen är det ju prefekt att ha datorn i samma väska.
Tamrac väskan är åxå i största laget, men man vill ju få plats med lite :)

Norra norge till sommaren och USA efter det..Känns väldigt omotiverat att gå här hemma och slita nu..Lycka till med väskan iaf!

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar