Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fotoväska 50/50 - kamera + annat!

Produkter
(logga in för att koppla)
Hm, källan till upplevelser runt om i världen är nog outsinlig.

Jag har flera år fundrat på en Scotlandsresa, och att i år ha hört så många som ska dit, så får jag nog själv göra en resa dit nästa år.

Sen kan det nog bli en fotoresa till Kina nästa år.

I år blir det Gotland om två veckor, två helgkurser i naturfoto är inbokade och en weekendutflykt till södra England för att kika på historisk bilracing.

Ja, det är bara att njuta.

Mvh /Erik
 
Hmmm... det här verkar intressant. Zebramedia bjuder ut Supere DigiBin 20 Gb för 1600 kronor. Det låter vettigt - då kan jag lämna lap-topen hemma när jag e på fältet. Och det skulle nog vara väldigt väldigt skönt. Och då skulle de ju i princip gå bra med en 40 liters ryggsäck + LowePro 5 som jag har. Hmmm... dags att tänka om?
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.