Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fotoutställning Rookie 04

Produkter
(logga in för att koppla)

LostInSpace

Aktiv medlem
Hej eftersom arrangörerna var lite klantiga och skickade ut mail där man såg allas mailadresser kunde jag inte undgå att se att det var många som finns här på fotosidan som fått inbjudan till att ställa ut på rookie 04 jag bara undrar vilka av er kommer att göra det?

det som jag blev lite sne på var att man var tvungen att betala sin biljett själv, borde man inte få den gratis om de bjuder in en till att komma dit och ställa ut? det kanske låter som ett lyxproblem, varför skulle inte jag kunna betala min biljett? men saken är den att bara att resa dit och att kopiera bilder till en utställning kommer gå på flera tusen och jag har inte så himla mycket pengar.. dessutom är man van att aldrig behöva betala för att åka på konserter och göra ett jobb känns det konstigt att göra det nu..

har jag helt fel när jag tänker såhär? är det något knäpp i mitt huvud eller skulle fler av er reagera som jag gör?

jag tänker nog inte åka dit, även om det är en bra chans att visa upp sina bilder. jag har nog inte råd och inte tid heller. jag ska ju göra en bok istället! :)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar