Galaxens President
Avslutat medlemskap
Har för avsikt att ta mig ut på en fotoexkursion till natursköna platser någonstans i Uppsalatrakterna nu på Söndag 30/5 om vädret tillåter, gärna med start så tidigt som möjligt (jag drar mig inte för att åka i 4 snåret).
Har en 3-4 platser över i min bil som jag gärna delar med mig av i utbyte mot bra förslag på mål. Blir vi fler får vi skramla ihop fler bilar.
Vi försöker hålla oss inom en radie som inte är alltför mycket större än 1 timmes bilfärd.
Är någon intresserad?
Bilen är en volvokombi så om du enbart fotar storformat går det bra ändå (själv är jag inte så snabb då jag fotar mellanformat men om du fotar digitalt är det förståss inget hinder det heller) ;o)
Tyckte K.U.F. forumet behöver lite mer innehåll och jag vill gärna ha sällskap.
/Richard
Har en 3-4 platser över i min bil som jag gärna delar med mig av i utbyte mot bra förslag på mål. Blir vi fler får vi skramla ihop fler bilar.
Vi försöker hålla oss inom en radie som inte är alltför mycket större än 1 timmes bilfärd.
Är någon intresserad?
Bilen är en volvokombi så om du enbart fotar storformat går det bra ändå (själv är jag inte så snabb då jag fotar mellanformat men om du fotar digitalt är det förståss inget hinder det heller) ;o)
Tyckte K.U.F. forumet behöver lite mer innehåll och jag vill gärna ha sällskap.
/Richard